INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

box1-leden-webKdo by neměl rád jídlo a překvapení. Pokud dojde k jejich spojení, vznikne skvělý tip na dárek, který je vhodný pro každého. Je jím poměrně moderní fenomén zážitkových balíčků. Novinkou na trhu jsou v této oblasti boxy Šmakujto, jejichž obsahem jsou vybrané netradiční kvalitní a poctivé produkty menších českých i zahraničních výrobců. Každý měsíc zákazník obdrží balíček s utajeným obsahem, který vždy zaručí gurmánský zážitek přímo v pohodlí domova.

Balíček obsahuje 5-7 prvotřídních specialit menších českých i zahraničních výrobců. Obsažené produkty jsou navíc jedinečné a v běžných obchodech nedostupné. „Chceme se zajímavou formou podělit o vlastní gurmet zážitky, které získáváme během cestování. Rádi bychom u ostatních lidí nastartovali neutuchající touhu objevovat nové chutě a potěšit je špičkovými specialitami, o kterých neměli možná ani tušení“, uvedl Daniel Dufek, spoluzakladatel služby Šmakujto, pro něhož bylo cestování hlavní inspirací k jejímu založení. „Uvědomili jsme si, že pokud člověk nevycestuje za hranice, nemá možnost se k takovým produktům dostat. A tak vznikla služba Šmakujto, jakožto zprostředkovatel nevšedních gastronomických zážitků,“ pokračoval Dufek.

Zážitky z celého světa v jednom boxu

Zážitková služba Šmakujto vznikla z přesvědčení, že ochutnávání je nejlepší způsob, jak o jídle získat nové poznatky. Každý box je proto pečlivě a cíleně sestaveným mixem špičkových českých, slovenských, ale také světových potravin. Voleny jsou často produkty typické pro konkrétní zemi či region a nikdy se nestane, že by zákazníkovi přišel dvakrát po sobě stejný balíček. „Veškeré produkty pečlivě zkoumáme a ochutnáváme. Důležité je pro nás nejen složení a kvalita, ale také jejich vizuální stránka. Výběr ovlivňuje i příběh produktů a jejich výrobce, kterého vždy nejprve osobně poznáváme,“ upřesnila spoluzakladatelka Lenka Pražanová.

Špičkové výrobky, které v supermarketu nenajdete

Součástí každého boxu jsou brožury, které vypraví příběh jednotlivých produktů a jejich producentů. Vedlejší motivací zážitkové služby Šmakujto je podpora a šíření povědomí právě o těchto méně známých výrobcích poctivých přírodních potravin. „Hlavním kritériem pro výběr výrobců je velikost produkce. Vybíráme menší či malé výrobce, kteří nejsou masově propagováni a přistupují ke svému podnikání a výrobě s láskou a osobním zaujetím, podporují se navzájem a utváří tak určitou komunitu,“ popsal způsob výběru jednotlivých produktů Dufek.  Další důležitou podmínkou pro výběr potravin je absence či minimální obsah jakýchkoli aditiv.

Jak to funguje

Služba Šmakujto je založena na zasílání balíčků v měsíční periodě, po volitelně dlouhé období. Boxy lze prozatím předplatit na jeden, dva nebo tři měsíce, delší, až roční předplatné bude dostupné v nejbližší době. Cena jednoho boxu činí 599 Kč.

Díky tomu, že je obsah utajen až do chvíle, kdy kurýr balíček doručí, nikdy není předem jasné, odkud a jaké potraviny v balíčku budou. S každým novým měsícem jsou oblíbené produkty z minulých balíčků odtajněny a zařazeny do e-shopu, kde jsou následně volně k prodeji. Služba Šmakujto umožňuje zasílání balíčků také další osobě. To znamená, že jsou boxy skvěle využitelné jako dárek k svátku, narozeninám, Vánocům, výročí nebo např. i jako svatební dar.

Příjemným bonusem je zajisté také to, že dovoz je vždy zdarma a cena balíčku nikdy nepřevyšuje reálnou hodnotu obsažených potravin.

Více informací získáte na webu http://www.smakujto.cz 

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3