INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Pod křídla ústecko-prostějovské likérky GRANETTE&STAROREŽNÁ Destilleries (GSD) míří jedna z celosvětově nejprodávanějších irských whiskey, značka Bushmills. Druhý největší výrobce lihovin u nás tak plánuje tuto značku, kterou v Česku pijí spíše znalci, rozšířit i mezi běžné spotřebitele. Mezi známé značky, jejichž prodej na českém trhu GSD pro jiné výrobce zajišťuje, patří například nejprodávanější jamajský rum na světě Appleton Estate nebo značky Pushkin, Berentzen či Garrone.

Jan Doležel, exportní ředitel: „Přestože Bushmills patří mezi nejprodávanější irské whiskey na světě, u nás ji znají zatím jen skuteční znalci. Věřím ale, že se nám podaří přesvědčit i další milovníky této jemné irské whiskey. Poptávka po irské whiskey totiž stoupá celosvětově a u Bushmills si jsme jisti nejen skvělou chutí, ale také fantastickou tradicí této značky.“

Značka Bushmills se vyrábí v destilérce ve stejnojmenné vesničce na severu Irska. Jde o nejstarší kontinuálně fungující destilérku whiskey na světě. V provozu je již od roku 1608. Značku Bushmills bude GSD distribuovat přes supermarkety, bary, restaurace a speciální eventy.

„Irské whiskey jsou v Česku nejoblíbenější v kategorii whisky. Například oproti skotským whisky jsou jemnější. V irských sladovnách se totiž nepoužívá rašelinový oheň. Irská whiskey je také třikrát destilovaná, což opět přispívá k její jemnosti,“ doplnil Jan Doležel.

GRANETTE&STAROREŽNÁ Destilleries vedle vlastní výroby značek jako Stará myslivecká, Hanácká vodka či Blend 42 vodka je na českém trhu distributorem několika známých značek lihovin. Mezi ně patří například nejprodávanější jamajský rum na světě Appleton Estate, vodka Pushkin, likéry Berentzen či vinné nápoje značky Garrone.

O GRANETTE&STAROREŽNÁ Destilleries:

GRANETTE&STAROREŽNÁ Distilieries a.s. je přímým nástupcem českých likérek GRANETTE a Starorežná Prostějov. Navazuje na více než 500 let dlouhou a bohatou tradici obou předních českých tradičních výrobců lihovin. Objemem výroby 120 tisíc hektolitrů alkoholických nápojů ročně je druhou největším výrobcem lihovin v České republice, zároveň je největším ryze českým výrobcem lihovin na českém trhu. Do výrobního portfolia firmy patří více než stovka produktů. Mezi nejznámější značky patří Stará myslivecká, Blend 42 vodka či Hanácká vodka. Své značky firma také úspěšně vyváží. S produkty pocházejícími z výrobních linek GRANETTE&STAROREŽNÁ Distilleries se zákazníci mohou setkat v dalších dvaceti zemích pěti světových kontinentů. Na domácím trhu pak firma také distribuuje značky Pushkin, Berentzen, Garrone či Appleton Estate a další.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3