V říjnu otevřelo Sklizeno svou dosud největší prodejnu, která bude vlajkovou lodí nového, sjednoceného Sklizeno. Prodejna o výměře 221 m2 chce být největší prodejnou zdravého životního stylu u nás.
Kromě vlastní prodejny v sobě zahrnuje i kavárnu s posezením, kout s take away občerstvením a slouží i jako pickup point pro vyzvedávání objednávek z e-shopu. Nové prostory budou zároveň vzorem pro další vznikající prodejny Sklizeno.
V OC Chodov se otevřela první prodejna Sklizeno, která v sobě propojuje veškeré dosud nabízené služby Sklizeno. Zákazníci mohou vybírat z nejširšího a nejhlubšího sortimentu zaměřeného na kvalitu, poctivost a zdraví v České republice. „Chodov je naše vlajková loď a vzor pro další prodejny, které plánujeme pro takto vysokotrafficová místa. Prezentujeme v ní skoro všechno, co umíme, a chceme zákazníkům ukázat, že nákupy mohou být i zážitek a radost, že mohou při nakupování objevovat, ochutnávat a užívat si,“ vysvětlil Petr Borkovec, ředitel Sklizeno Foods. Sklizeno Chodov je už 53. prodejna skupiny Sklizeno Foods, tedy sítě vzniklé spojením dříve konkurenčních sítí Sklizeno, My Food Market a Náš Grunt. Je ale vůbec první prodejnou, kde Sklizeno realizuje své představy o směřování Sklizeno jakožto komplexním konceptu obchodů zdravého životního stylu. Realizovaný koncept nekončí jen u klasických nákupů, ale nabízí komplexní systém služeb, které mají společného jmenovatele v kvalitních potravinách.
Na Chodově proto zákazníci od 11. října mohou:
- vybírat z bezmála 2000 produktů, které všechny odpovídají kodexu kvality potravin, jak si ho stanovilo Sklizeno,
- koupit širokou nabídku krájených sýrů a uzenin na váhu,
- dát si výběrovou kávu a zákusky vyráběné přímo ve Sklizeno v klidném prostoru kavárny,
- vyzvedávat své objednávky potravin z e-shopu www.sklizeno.cz,
- vybírat ze široké nabídky svačin, obědů i dezertů s sebou, jako jsou saláty, wrapy, sendviče, koláče apod., které vyrábí samo Sklizeno.
Tento typ prodejny je určený pro místa s vysokou koncentrací lidí, jako jsou obchodní centra, případně centra velkých měst s možností parkování. Po otestování konceptu má Sklizeno v plánu mít prodejny tohoto typu ve všech českých krajských městech. Vedle toho se bude síť rozšiřovat i formou menších prodejen provozovaných formou kooperativní franšízy. Ty směřuje především do rezidenčních oblastí a menších měst. Podle odhadů by měla síť do roku 2019 čítat 80 prodejen.
Česká společnost Sklizeno si vzala za cíl přinášet soustředěnou nabídku poctivých potravin a biopotravin především od regionálních dodavatelů a spojit ji s celoroční možností pohodlného nákupu v moderních prodejnách. Sklizeno nabízí potraviny především od malých a středních pěstitelů a výrobců z regionu, které vznikají podle prověřených postupů a receptur, bez použití zbytečných konzervantů, náhražek, škodlivých éček a dalších chemikálií, za použití kvalitních surovin, které byly vyprodukovány lokálně a nemusely cestovat přes půl světa.
V dubnu 2016 se Sklizeno propojilo se sítí prodejen My Food a v listopadu 2016 se sítí Náš Grunt. Aktuálně je tak v síti 53 prodejen po Česku a na Slovensku.
(tz)