INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Pojištění samosprávných celků od Hasičské vzájemné pojišťovny prošlo výraznými inovacemi a je nově mnohem flexibilnější, ušité na míru právě požadavkům a potřebám těchto klientů. Hasičská vzájemná pojišťovna má dlouholeté zkušenosti s pojišťováním obcí, měst i dalších samosprácných celků vč. mikroregionů. Inovovala svůj pojistný produkt tak, aby odpovídal současným požadavkům těchto klientů a zahrnoval i s technologickým vývojem související nová rizika. Produkt je velmi flexibilní a snaží se vyjít vstříc poptávce a potřebám obcí, městysů, měst, krajů, obecně prospěšných společností či podniků ve vlastnictví územně samosprávných celků. Zahrnuje například také krytí strojních rizik, elektronických rizik, stále aktuálnější problém přerušení provozu, ale též celou škálu odpovědnosti. 

Jedná se o produkt, který pokrývá všechna pojistná nebezpečí spjatá s majetkem a odpovědností samosprávných celků na jedné pojistné smlouvě.
Tento produkt je určen především pro obce, města, městyse, městské obvody a kraje, ale lze jím pojistit i příspěvkové organizace, obecně prospěšné společnosti, obchodní společnosti ve vlastnictví územně samosprávných celků, školská zařízení i např. mikroregiony.


Předmětem pojištění jsou budovy, movité věci, inženýrské a speciální stavby, odpovědnost za škody a řada dalších předmětů dle individuální poptávky klienta.


Výhody tohoto pojištění jsou především v širokém rozsahu pojistných nebezpečí, pojištění v nových cenách a volitelné spoluúčasti. Produkt rovněž disponuje širokou nabídkou pojištění odpovědnosti za škody.
Právem lze tvrdit, že se jedná o pojištění s nejširším rozsahem krytí za výhodnou cenu, s možností flexibilní úhrady pojistného (ročně, pololetně, čtvrtletně), bez področních přirážek.
Na podporu prodeje zavádí HVP a.s. časově omezenou slevu 10 % při uzavření pojistné smlouvy do konce roku 2018.


Tento produkt plně navazuje na filozofii komplexního krytí pojistných potřeb klientů jako je tomu např. u produktu FORTEL, který je určen pro drobné živnostníky a podnikatele.
V posledních letech se Hasičské vzájemné pojišťovně velmi dobře daří plnit obchodní plán a předpis pojistného. Toho dosahuje i proto, že je úspěšná při výběrových řízeních na pojištění velkých celků, i pojištění větších měst.


Hasičská vzájemná pojišťovna v loňském roce oslavila 25. výročí své novodobé pojišťovací činnosti, což je důkazem toho, že i myšlenka z počátku minulého století může přežít, přizpůsobit se a prosperovat v otevřeném a dynamickém prostředí, jakým je současný tuzemský pojišťovací trh.


I v následujících letech si pojišťovna chce udržet svůj osvědčený standard a bude stále rozšiřovat své služby ve prospěch svých spokojených klientů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3