INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

IMG 1336Přepravní a logistická společnost Geis je výhradním distribučním partnerem v oblasti online prodeje společnosti dm drogerie markt a to jak pro Českou, tak i pro Slovenskou republiku. Drogistický řetězec zahájil online prodej v obou zemích v uplynulých dnech.

„Jsme rádi, že si dm drogerie markt pro spuštění svého online prodeje vybrala právě společnost Geis. Je to pro nás velká zodpovědnost nejen vůči společnosti dm, ale především vůči jejím zákazníkům, a proto jsme se ihned po podpisu smlouvy, ke kterému došlo v říjnu loňského roku, pustili do příprav,“ říká Soňa Rychtaříková, vedoucí projektového oddělení ze společnosti Geis a dodává, že Geis zajišťuje kompletní služby od příjmu objednávek přes jejich balení a distribuci až po případné vratky zboží. 

„V úvodní fázi je ve skladu uloženo zhruba 11 tisíc položek od těch nejmenších, jako jsou třeba rtěnky či laky na nehty až po třílitrové prací gely a dětské pleny. Jde o artikly, které zákazníci znají 

z kamenných prodejen, ale i o produkty, jež jsou k dostání pouze online. Zboží pro vykrytí online objednávek zákazníků dm v České republice vozíme do našeho logistického centra v Pohořelicích ze skladu dm drogerie markt v Jihlavě a pro Slovenskou republiku ze skladu v Senci. V Pohořelicích tak držíme dostatečnou zásobu pro český i slovenský trh, abychom byli schopni bez problému vykrýt všechny objednávky,“ popisuje Soňa Rychtaříková a dodává, že v budoucnu by mělo dojít k dalšímu navyšování počtu položek pro online prodej pro obě země. „Vysoký počet položek klade samozřejmě také mimořádné nároky na naskladnění i expedici.

Neustálý přehled o zboží

Využíváme k tomu náš LFS software propojený se skenerem čárových kódů. Díky tomu máme v každém okamžiku přehled o množství konkrétního zboží a u některých položek také o datu spotřeby,“ říká Rychtaříková s tím, že k vyskladnění zboží pak slouží klasický multipikovací vozík, který zvládne 12 zakázek najednou.

Trvalá udržitelnost balení

Podle velikosti objednávky Geis zvolí nejvhodnější obal. „Vybíráme ze čtyř druhů. Všechny obaly včetně výplní jsou z recyklovaného papíru,“ říká Rychtaříková a dodává: „Nyní řešíme zavedení nového druhu papírové pásky aktivované vodou, která je kvalitnější, pohledově hezčí, a hlavně šetrnější k životnímu prostředí.“

Geis samozřejmě objednané zboží následně dopravuje v rámci České i Slovenské republiky koncovým zákazníkům dm, kteří mohou nákup platit v hotovosti, kartou i bankovním převodem. „Pokud zákazník odešle svou objednávku do 12 hodin, zásilka mu bude doručena již následující pracovní den,“ slibuje Rychtaříková.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3