INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

vyroba foto zdroj MT 1Galvanické povrchové úpravy či strojní leštění a broušení... to vše musí podstoupit moderní dveřní kování ve výrobě české společnosti M&T, aby mohlo splnit náročné požadavky dnešní doby. Ve finále je ale vždy nepostradatelný dotek lidské ruky s jejím přesným citem a umem, který výsledný produkt dovede k dokonalosti, a vznikne tak prvotřídní kování s vysokou hodnotou.

A že to v M&T myslí s ručním zpracováním hodně vážně, je jasné již z názvu hlavního výrobního zázemí společnosti. Jmenuje se totiž Manufaktura – stejně jako rukodělné dílny, které začaly vznikat po světě již ve 14. století. „Přestože v naší Manufaktuře mají své pevné místo nejmodernější technologie jako například galvanovna, ve které dochází k nanášení povrchových úprav kování, je podíl ruční práce v rámci výrob našich klik i nadále velmi vysoký. Finální leštění povrchu či kompletace klik, to vše se u nás stále provádí ručně, díky čemuž je každý výrobek opravdovým originálem,“ řekl pan Roman Ulich, hlavní designér společnosti. Když však před 20 lety se svým bratrem Ivem M&T zakládal, rozhodně tomu tak nebylo. „Nejdříve jsme kliky ručně nevyráběli – nevyráběli jsme je totiž vůbec, ale kupovali jsme je v zahraničí a pouze jsme je balili a posílali do prodeje. Kvalita však nebyla na takové úrovni, jakou bychom si představovali, a navíc jsme byli nespokojeni s dlouhými dodacími lhůtami, a tak jsme se po třech letech rozhodli, že si budeme vyrábět kliky sami,“ vysvětlil Roman Ulich. Již od počátku přitom vůbec neuvažovali o velkoobjemové produkci, ale rozhodli se vsadit na výjimečnost, kvalitu a design. „Dnes již vyvážíme kování do celého světa, stále však zaměstnáváme pouze okolo 30 zručných pracovníků, na které se můžeme spolehnout,“ uvedl Roman Ulich. V závodě tak panuje téměř rodinná atmosféra a majitelé přitom mohou mít neustálou kontrolu nad celým procesem výroby, což je nesmírně důležité pro udržení vysoké kvality.

Manufaktura MT vzorkovna foto zdroj MTMaterial & Technology s.r.o. – M&T je první a zároveň jediný český výrobce designových dveřních klik využívající moderní technologie pro žádané a velmi kvalitní povrchové úpravy – matný nikl a nitrid titanu v několika barevných odstínech. U svých výrobků klade hlavní důraz na kvalitu, mnohaletou funkčnost a moderní design. Nové produkty vznikají přímo pod rukama pracovníků firmy od návrhu až po realizaci ve výrobě. Pro spokojenost zákazníků je připraven kompletní výrobní program, včetně okenních klik, bezpečnostních rozet, madel, pantů, posuvných systémů, kování na skleněné dveře a dalších požadovaných doplňků – vždy ucelený sortiment ve stejném designu, povrchové úpravě a barvě.

(tz)

www.kliky-mt.cz  

 

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3