Společnost Sazka spustila na více než 750 terminálech službu DPD Pickup. Každoroční dvouciferný růst online nákupů a zvyšující se obliba přebírání zboží na výdejnách jsou hlavní důvody, proč Sazka ve spolupráci s přepravcem DPD CZ zavedla možnost vyzvedávat si balíky přímo na vybraných prodejních místech.
„V našich průzkumech dlouhodobě rostla poptávka po výdeji i podání balíků na našich obchodních místech. Spolu s DPD klademe důraz na jednoduchost služby pro zákazníky, proto k vyzvednutí balíčku stačí nadiktovat PIN, který zákazník obdrží v SMS. Další výhodou je dlouhá otevírací doba mnoha našich míst, a to i o víkendech,“ řekl Jan Schmiedhammer, ředitel finančních a transakčních služeb společnosti Sazka.
„Na sezonu se připravujeme vždy několik měsíců dopředu. S ohledem na každoroční nárůst počtu balíčků a obecně nedostatek pracovních sil v našem oboru jsme se rozhodli udělat toto zásadní opatření, které, jak věříme, povede k maximální spokojenosti našich zákazníků. Jsme velmi rádi, že se nám podařilo najít zavedeného a spolehlivého partnera, jakým je právě Sazka,“ vysvětlil Miloš Malaník, generální ředitel DPD CZ. Službu DPD Pickup na obchodní místo Sazky si může zákazník zvolit při objednávce ve vybraných e-shopech. Na prodejnu se ale může balíček dostat i v případě, že příjemce není doma, a po domluvě mu kurýr zásilku nechá ve vybrané prodejně Sazky. Po uložení balíku dostane zákazník SMS s adresou prodejny, otevírací dobou a instrukcemi k vyzvednutí. „Novinka je dalším doplněním širokého portfolia zboží a služeb, které společnost Sazka nabízí. Zákazníci si mohou nejen vyzvednout balík, ale i koupit předplacenku od SAZKAmobilu, zaplatit vyúčtování za energie nebo udělat radost sobě či svým blízkým stíracím losem,“ doplnil Jan Schmiedhammer.