INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

boxZásilkovna, přední česká logistická firma, spouští službu pro doručování zásilek mezi fyzickými osobami v České republice. Název nové služby je Mezi námi, její cena začíná na 65 korunách včetně DPH a patří k nejnižším na trhu.

Zákazník vyplní všechny potřebné údaje pro odeslání zásilky pohodlně kdekoliv přes mobilní aplikaci a na podacím místě Zásilkovny sdělí pouze vygenerované heslo k zásilce. Žádné fronty, žádné zbytečně dlouhé formuláře. Ve srovnání s jinými kurýrními službami v ČR dokáže služba Mezi námi odesílat zásilky jak s dobírkou, tak bez dobírky. Oficiální datum spuštění služby je středa 24. dubna 2019.

„Dnešní den je důležitým milníkem historie Zásilkovny. Rozhodli jsme se vyjít vstříc přáním našich zákazníků a frančízantů, aby mohli zásilky sami posílat. Službu jsme pojmenovali Mezi námi. Jde o jeden z nejjednodušších a nejlevnějších způsobů odesílání zásilek mezi fyzickými osobami na trhu. Podobně jako u dalších služeb jsme mysleli především na to, aby byl celý proces maximálně jednoduchý, pohodlný a levný. V letošním roce chceme službu spustit také na Slovensku a Maďarsku, na začátku roku příštího pak v celé Evropě. Jsem hrdá na to, kam se Zásilkovna jako ryze česká firma vlastními silami, bez pomoci dotací a podpory z mezinárodní sítě, dostala,“ říká Simona Kijonková, zakladatelka a spolumajitelka Zásilkovny.

Služba doručování zásilek mezi fyzickými osobami funguje velmi jednoduše. Do mobilního telefonu si zákazník stáhne aplikaci Zásilkovna (dostupná pro Android i iOS) a zadá své registrační údaje, kterými jsou pouze jméno, telefon a e-mail. Nic víc není potřeba. Tyto údaje zadává pouze jednou, každou další zásilku si aplikace už pamatuje. Při odesílání již konkrétní zásilky vyplní údaje o odesílateli, vybere cílové výdejní místo, zvolí dodatečné služby (například dobírku) a zaplatí platební kartou online. Zásilka je tímto zaevidována v systému, zákazníkovi se zobrazí identifikační heslo zásilky. Pak už jen stačí zabalit, donést na libovolné podací místo a sdělit obsluze identifikační heslo. Obsluha nalepí na zásilku štítek a od zákazníka si ji převezme.

„Na samotném podacím místě stráví zákazník pár desítek vteřin, vše ostatní dělá z pohodlí domova. Žádné dlouhé čekání ve frontách, žádné vypisování zbytečně dlouhých papírových formulářů. Doba pro doručení zásilky je obvykle jeden až dva dny. V první vlně nabízíme doručování zásilek na naše výdejní místa, kterých je k dnešnímu dni více než 1700, ve druhé pak až do domu,“ doplňuje Ondřej Žák, výkonný ředitel Zásilkovny.

Cena pro doručení zásilky mezi fyzickými osobami začíná na 65 Kč včetně DPH do maximálního rozměru 50 cm u nejdelší strany, součet délky, šířky a výšky zásilky nesmí přesáhnout 120 cm a váhu 4 kg. Pokud si zákazník v aplikaci zvolí dobírku, zaplatí 19 Kč včetně DPH.

Každá zásilka má automaticky hodnotu 300 Kč, ale zákazník si může zvolit hodnotu vyšší. Zde je pak připočítáváno 50 haléřů za každou 100 Kč navíc. Uvedením ceny zásilky se zákazníkovi usnadní proces případné reklamace, při ztrátě zásilky mu Zásilkovna totiž jednoduše vyplatí udanou hodnotu bez toho, aniž by musel předložit doklady o pořizovací ceně zboží a další dokumenty. Výsledná cena se ukazuje přímo v aplikaci, takže zákazník má vždy přehled o tom, kolik ho zásilka bude celkově stát.

Zásilkovna je součástí skupiny Packeta. V loňském roce byl obrat skupiny 790 milionů korun. V meziročním srovnání šlo o 70% nárůst. Počet přepravených zásilek byl 11 milionů. V letošním roce očekává Packeta obrat ve výši 1,3 miliardy korun a 18,5 milionů přepravených zásilek. Skupina bude také pokračovat v upevňování svých pozic na zahraničních trzích a v expanzi do dalších zemí. Nyní působí v celkem 15 státech, do konce letošního června chce být ve všech zemích Evropské unie.

(tz)

Ilustrace Pixabay.com

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3