INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

 Der Kurier ilustr6Společnost 2N Telekomunikace odesílá do Německa zejména elektroniku a marketingové materiály, adresáti jsou z řad větších firem a korporací, většina zásilek je přepravována pozemní dopravou, v některých případech je volena expresní varianta letecké dopravy.

V oblasti doručování je pro firmu 2N Telekomunikace zásadní zejména flexibilita dopravce, vyzvednutí v den objednání a možnost změny na poslední chvíli. Důležitá je také rychlost doručení v kombinaci s výhodnými finančními podmínkami.

Výběr nového přepravce

Při výběru nového dopravce firmu zaujal koncept služby Do Německa bez hranic, která nabízí rychlé doručení v kombinaci s výhodou cenou. Der Kurier nerozlišuje expresní a ekonomickou dopravu, všechny zásilky do Německa jsou doručovány následující pracovní den. Výhodou bylo také rychlé a nekomplikované zavedení služby a jednoduchost systému objednávání, na který nebylo potřeba vytvářet speciální manuál.

Pro společnost Der Kurier je doprava do Německa primární téma: „Nevnímáme státní hranice jako něco, co by mělo nutně určovat podmínky a dobu přepravy,“ vysvětluje Přemysl Lukeš, výkonný ředitel Der Kurier. „Proč je doprava z Prahy do Drážďan pomalejší a dražší, než z Prahy do Brna i přestože jsou Drážďany blíž? Naším zákazníkům poskytujeme kvalitní a rychlé služby v doručení do Německa, tak aby jejich služby byly na německém trhu co nejvíce konkurenceschopné.“

Popis řešení a výsledek

Služba byla zpočátku využita pouze pro menší množství zásilek s nižší důležitostí, ale po vzájemné spokojenosti byly počty zásilek navýšeny a přidány byly rovněž citlivé zásilky. V současnosti využívá firma 2N Telekomunikace službu Do Německa bez hranic od Der Kurier rovněž k odesílání zásilek hrazených adresátem, marketingových materiálů a zásilek určených k dalším montážím. Pro všechny zásilky je využívána stejná služba s doručením do druhého dne, zásilky tak přestaly být děleny na expresní a ekonomické.

Výsledkem je zejména rychlejší doručení zboží zákazníkům a jejich větší spokojenost. Dříve byly zásilky doručovány až po dosažení určitého objemu nákupu. Po přechodu na službu Do Německa bez hranic je možné zasílat zboží častěji i v menších objemech dle přání zákazníka. Všechny zásilky jsou doručeny nejpozději druhý den. „Jsme firma otevřená novým možnostem a příležitostem. Proto rádi zkoušíme novinky i z oblasti logistiky a přepravy. Od zákazníka jsme zpětnou vazbu nezaznamenali, což je v pořádku, protože pokud se řeší zpětná vazba z dopravy, většinou bývá nějaké zpoždění se zásilkou nebo negativní zkušenost,“ říká Kristýna Vondráčková, Sales Support Manager ze společnosti 2N Telekomunikace.

Mezi zásadní změny po přechodu na službu Do Německa bez hranic patří:

Firma 2N Telekomunikace přestala rozlišovat mezi expresním a ekonomickým doručováním. Der Kurier doručuje všechny zásilky druhého dne od vyzvednutí.
Zákazníkům nyní firma doručuje zboží i v menších objemech. Při doručování tak může být více zohledněno přání zákazníka, a ten obdrží své zboží rychleji.
Díky garanci času doručení není nadále nutné využívat pro přepravu do Německa expresní leteckou dopravu.
Pro služby Der Kurier není potřeba vytvářet manuál, jelikož zadávání zásilek je rychlé a jednoduché.

Také díky službám Der Kurier zaznamenává firma 2N Telekomunikace spokojenost zákazníků a konstantní růst poptávky po svých produktech.
„Služba funguje dle původních slibů. Příjemně nás překvapilo slušné vystupování kurýrů, kteří vždy vědí, pro jaké zásilky jedou a jaké zásilky si mají vyzvednout,“ dodává Tetyana Burda, Customer care specialist ze společnosti 2N Telekomunikace.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3