Spotřebitelská soutěž Volba spotřebitelů o nejlepší novinku roku 2019 ocenila zmrzliny Polárka a sýry Koliba. Soutěž podporuje produkty, které u Čechů každoročně bodují.
Výrobci a distributoři tak mohli do letošního 19. ročníku programu přihlásit své inovace z oblasti rychloobrátkového zboží, spotřebního zboží, doplňků stravy a OTC produktů s výjimkou tabákových výrobků, které byly na český trh uvedeny v období od ledna 2018 až do konce května 2019. O titul Nejlepší novinka se letos ucházelo 159 nových a inovovaných výrobků. Podkladem pro udělení ocenění jsou výsledky jedinečného výzkumu, jenž i tento rok realizovala společnost Nielsen. Dotazování proběhlo na reprezentativním vzorku čtyř tisíc respondentů a cílem bylo zjistit, který z výrobků v každé kategorii považují čeští spotřebitelé za nejlepší.
„Do letošního ročníku soutěže Volba spotřebitelů jsme přihlásili pařené sýry Koliba, a také dobře známou značku zmrzlin Polárka, která letos slaví 70 let na trhu. U Polárky si ocenění vážíme především proto, že dokazuje oblibu této značky u spotřebitelů. Taktéž nám ale potvrzuje, že jdeme správnou cestou, když se na jedné straně snažíme zachovat její tradiční receptury, ale na té druhé rovněž sledujeme trendy, na jejichž základě přidáváme další spotřebitelsky atraktivní příchutě. Tak jako například v případě Hogo Fogo a Smoothie,“ uvádí Martin Kincl, marketingový manažer. „Značka Koliba je stabilní součástí našeho portfolia hlavně díky její vzrůstající oblibě u spotřebitelů. V jejích recepturách ke změnám nedošlo. Zaměřili jsme se především na celkový rebranding značky a vývoj nových výrobků, což spotřebitelé rovněž ocenili,“ dodává Martin Kincl.
Společnost Atoz Marketing Services na slavnostním galavečeru vyhlásila výsledky 19. ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka roku 2019, který každoročně oceňuje produktové novinky a inovace na českém trhu. Ty se utkaly o přízeň spotřebitelů ve 33 potravinářských a 19 nepotravinářských kategoriích, jejichž rozpětí bylo i tento rok poměrně různorodé. Výrobky, které zvítězily v jednotlivých kategoriích, shlédla také odborná porota složená ze zástupců maloobchodu, marketingu, odborných médií a výrobců obalů.
Smoothie je mezi spotřebiteli stále více oblíbený. Není tedy divu, že tento trend dorazil i do světa zmrzlin. Značka Polárka přišla na trh se Smoothie mango, šťavnatou svěží zmrzlinou, obsahující minimálně 31% ovoce. Její osvěžující, a přesto plná chuť je to pravé pro letní dny plné slunce.
Jedná se o prémiovou karamelovou zmrzlinu s trojitou polevou a karamelovým toppingem uprostřed.
Zmrzlina Zorba v rodinném balení obohatila svoji řadu také o příchuť lesního ovoce. Jedná se o jemnou smetanovou zmrzlinu obohacenou o chuť lesního ovoce a ozdobenou sušeným ovocem. To pravé pro chvíle pohody s celou rodinu.
Pod značkou Koliba mohou zákazníci zakoupit pařené přírodní i uzené sýry z kravského mléka, které mohou využít jako malé občerstvení, do salátů nebo na zapékaní či grilování. Jedním sýrem z těchto pochutin jsou i přírodní šťavnaté Nitě Koliba ve 100g balení.
Tradiční slovenský pařený sýr s velmi jemnou chutí a charakteristickým tvarem stočené stuhy se skvěle hodí k červeným i bílým vínům jako jednohubka.
Uzený pařený sýr vhodný pro grilování není nutné balit, díky jeho konzistenci, do alobalu. Oštěpek změkne až do středu, mírně se nafoukne, ale ani přesto se nerozteče. Skvěle se tedy hodí na zahradní party.
ALIMPEX FOOD a.s. je společností zabývající se zejména velkoobchodem a distribucí čerstvých, mražených a nechlazených potravin. Od roku 2000 zahrnula firmy do svých aktivit logistické a distribuční služby. Tyto aktivity prošly rychlým vývojem jak z hlediska sortimentu, tak i obratu. Katalogová nabídka obsahuje více než 6500 položek výrobků. Společnost dodává na trh výrobky českých mlékáren, ale i vlastní značky: Balsýr, Blaník, Dr. Halíř, Krajanka, Krajanka mléčné, Krajánek, Milkin, Pâté du Chef a Polárka. Dále pak značky, které na trhu výhradně zastupuje, jako například EISKAFEE, Elinas nebo Philadelphia.
(tz)