INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

km 1Konica Minolta uvádí na český trh barevná multifunkční zařízení formátu A3. Řada i-Series nabízí inovované a jednoduché uživatelské prostředí, včetně možnosti ovládání hlasovými povely. Přístroje disponují 10palcovým displejem a nabízejí dostatečný výkon i funkce k pokrytí všech potřeb moderních kanceláří.

„Reagujeme na potřeby zákazníků, kteří chtějí využívat moderní digitalizační a tiskové funkce, ale nechtějí se učit složitému ovládání. Nové řídicí panely jsou proto kompletně dotykové, beztlačítkové a nabízejí intuitivní ovládání na principu displejů chytrých telefonů. Uživatelské rozhraní je rovněž možné individuálně přizpůsobit, takže po přihlášení vidí každý jen ty funkce a aplikace, které sám využívá,“ řekl Jiří Hráček, produktový manažer Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „Nová zařízení je možné snadno ovládat i hlasem prostřednictvím služby Google Assistant. Tisknout či skenovat tak mohou snadno i nevidomí uživatelé. Ovládací displej s možností náklonu 24-90° pak umožňuje pohodlnou obsluhu lidem různé výšky stejně jako uživatelům na invalidním vozíku.“

Nová série se skládá ze tří multifunkčních zařízení, která se liší rychlostí tisku - C250i (25 stran/min), (30 stran/min) a C360i (36 stran/min). Všechna disponují novým čtyřjádrovým procesorem, který zdvojnásobuje jejich výkon oproti předchozím modelům a umožňuje 6x rychlejší náběh přístrojů po jejich zapnutí. Nový jednoprůchodový podavač skenuje rychlostí až 200 stran za minutu, takže je vhodný i pro rozsáhlé archivace. Vestavěný ultrazvukový senzor dvojitého podání přitom nedovolí vynechání žádné stránky při skenování, tím zaručuje 100% spolehlivost při digitalizaci dokumentů.

Konica Minolta se při vývoji řady i-Series zaměřila rovněž na bezpečnost. Všechna zařízení je proto možné vybavit i ochranou proti virům, malwaru a dalším kybernetickým hrozbám. Automatickou kontrolu veškerých odeslaných i přijatých dat v reálném čase zajišťuje antivirus Bitdefender. Testy lze přitom spustit ručně nebo podle nastaveného plánu. „Antivirem to však teprve začíná. Zákazníkům nabízíme také mnoho dalších bezpečnostní funkcí, které mimo jiné zahrnují i šifrování dat na interním SSD disku a jejich bezpečné vymazání. K zařízení se mohou uživatelé také bezpečně přihlašovat PINem, čipovou kartou nebo dokonce biometrickou čtečkou kapilár v prstu,“ informoval J. Hráček.

Nová multifunkční zařízení jsou rovněž tišší a až o třetinu úspornější než předchozí generace. Přístroje se vyznačují podstatně nižší spotřebou energie, než požadují ekologické standardy Energy Star a Blue Angel. „Nízkou spotřebu zajišťuje mimo jiné i náš nový toner Simitri HD, který vyžaduje výrazně nižší zapékací teplotu. Provoz stroje tak vychází na méně než jednu korunu denně,“ uzavřel J. Hráček.

O společnosti Konica Minolta Holding, Inc. 

Konica Minolta, Inc. je globální technologická společnost poskytující inovativní řešení pro podniky a instituce. Její silné stránky spočívají v kombinování moderních materiálů a klíčových technologií pokročilé zobrazovací techniky, optiky, snímání či nano-zpracování. Konica Minolta vytváří hodnoty, které pomáhají zákazníkům řešit jejich pracovní výzvy a procesy. V éře Internetu věcí využívá svých hlubokých odborných znalostí digitálních technologií a prochází obchodní transformací v digitální společnost poskytující sofistikovaná řešení. Při vytváření inovací spolupracuje s akademickými, průmyslovými i podnikatelskými partnery. Konica Minolta má sídlo v Tokiu a v jejích koncernových společnostech působí v 50 zemích více než 43 000 zaměstnanců. Své produkty a služby nabízí ve 150 zemích celého světa.

O společnosti Konica Minolta Business Solutions Czech

Konica Minolta Business Solutions Czech spol. s r. o. je součástí celosvětové sítě a uspokojuje potřeby, které vznikají na českém trhu, a pečuje o české zákazníky. Servisní kompetenci prokazuje certifikát nejlepší servisní organizace v Evropě za rok 2014. Pozici na trhu podtrhují i tržní podíly roku 2018 – Konica Minolta je v České republice číslo jedna v produkčním tisku s podílem 63,5 %. Lídrem trhu je i v prodeji barevných multifunkčních zařízení (36,5 %) a prodeji černobílých multifunkčních zařízení (31,6 %). Velký důraz klade rovněž na rozvoj IT služeb. Z hlediska obratu je v této oblasti české zastoupení nejúspěšnější ze všech zemí Konica Minolta regionu střední a východní Evropy. Konkrétně se zaměřuje například poskytování ERP a CRM systémů, ECM a DMS řešení, služeb spojených se zabezpečením IT infrastruktury a snížením administrativní zátěže. Konica Minolta Business Solutions Czech je zároveň výhradním distributorem produktů firmy SourceCode, BPM systému K2, na českém a slovenském trhu.

Více informací na www.konicaminolta.cz 

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3