INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Název příspěvku se může zdát poněkud mystický, ale přesto má velmi praktické dopady. Budeme se bavit o energetických aspektech podnikání.

Každá lidská činnost je výdejem energie. Lidská energie může mít formu fyzickou, emocionální, duševní a duchovní. Každý typ energie vydáváme zvlášť, a zvlášť je musíme také obnovovat.

Jaký to má vztah k podnikání? Podnikání je skupinová lidská činnost a představuje skupinový výdej energie vůči vašemu okolí.

Pokud chceme podnikání zlepšit, měli bychom si klást následující otázky:

Máme jako firma dostatek energie na to, co chceme dosáhnout? Kde získáme další energetické zdroje?

Jak budeme naše energetické zdroje obnovovat? Můžeme tento proces nějak ovlivňovat nebo řídit?

Kolik energie se spotřebovává ve firmě a kolik z ní zbývá pro naše klienty a partnery?

Jak produktivně svou energii vynakládáme?

Odpovědi na tyto otázky nám mohou pomoci podívat se na naši firmu zcela novou optikou. Poměřovat firmu jen penězi není správné. Firma je společenská entita a pokud chcete, aby se rozvíjela, nemůžete opomíjet ani další stránky věci.

Co znamenají jednotlivé typy lidské energie pro firmu?

Fyzická – tvrdé metriky, procesy, peníze

Emocionální – radost z úspěchu, sounáležitosti, kolegiální vazby

Duševní – řešení náročných úkolů, zapojení myšlení, kreativita

Duchovní – stimulace rozvoje vašich lidí, naplňování skrytých potřeb

Firmu, kde všechny energie proudí velkou silou a v rovnováze, poznáte na první pohled. Nejenže je silně zisková, ale lidi v ní pracují rádi, mají pocit naplnění a dýchají za ni. Přes náročné pracovní prostředí se lidé k sobě chovají korektně a přátelsky. Nežádoucí chování je vytlačeno, někdy i se svým původcem.

Životy vašich lidí se nedají stlačit do kolonek má dáti – dal. Když to budete mít na paměti a pomůžete jim naplňovat jejich energetické potřeby, dosáhnete velkých cílů a sami hlubokého osobního uspokojení.

Za tým Perfectia Ing. Štěpán Klein MBA, CEO, business mentor

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3