„Servisní síť Hyundai je zákazníkům stále k dispozici, pokud budou mít jakýkoliv problém s vozidlem v této nelehké době. Naše servisy jsou až na výjimky plně otevřené nebo mají upravenou dobu otevření dle potřeby a jsou připravené kdykoliv pomoci.
Mechanici dodržují všechna hygienická pravidla a nařízení o ochraně zdraví. Samozřejmostí je pak provedení dezinfekce vozidla před příjmem na servis, tak i následně po opuštění servisu,“ komentuje aktuální situaci Michal Fišer, ředitel zákaznického servisu společnosti Hyundai Motor Czech.
Hyundai myslí i na své zaměstnance, kterým napříč dealerskou sítí poskytl zdarma veškeré ochranné pomůcky pro výkon práce včetně roušek, respirátorů i dezinfekčních prostředků.
• Autorizované servisy značky Hyundai mají za zpřísněných hygienických podmínek i nadále otevřeno
• Vozidla jsou při příjmu do servisu i následném předání zpět zákazníkovi řádně vydezinfikována
• Hyundai navíc poskytl zdarma ochranné roušky a zajistil pro zaměstnance dealerství další ochranné pomůcky, jako jsou rukavice, brýle, jednorázové kombinézy a materiál k dezinfekci zákaznických vozidel.
(tz)