INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

033bČeské zastoupení značky Hyundai a nošovický výrobní závod i nadále pokračují v pomoci s bojem proti nemoci COVID-19. Kromě finanční a materiální pomoci Hyundai bezplatně zapůjčil své předváděcí vozy nemocnicím a zdravotnickým centrům napříč Českou republikou.

Doposud Hyundai poskytl potřebným institucím a zařízením celkem 36 vozů, přičemž se jednalo například o Mobilní HOSPIC Strom života, Armádu spásy, Fakultní nemocnici v Ostravě a Brně, znojemskou pobočku Červeného Kříže nebo domovy pro seniory. Hyundai ale plánuje i další zápůjčky pro důležité instituce jako jsou třeba pražská Fakultní nemocnice v Motole nebo Všeobecná fakultní nemocnice v Praze.

Na zápůjčkách vozů se podílí jak české zastoupení Hyundai Motor Czech, tak autorizovaní partneři značky Hyundai, aby byl zajištěn hladký průběh předání vozů napříč Českou republikou. Veškeré zápůjčky jsou zdarma a realizují se průběžně dle požadavků a potřeb jednotlivých institucí, přičemž není omezena doba zápůjčky, která je zpravidla jeden měsíc, nebo dle potřeby.

„Pro Hyundai je společenská odpovědnost nedílnou součástí firemní kultury, a proto i nadále pokračuje v pomoci proti nemoci COVID-19. Mobilita je pro nemocnice a zdravotnická centra v současné situaci naprosto stěžejní, a proto se Hyundai snaží vyjít vstříc a poskytnout co nejvíce svých vozů nemocnicím a zdravotnickým centrům napříč Českou republikou,“ říká Pavel Tomášek, obchodní ředitel společnosti Hyundai Motor Czech.

Nošovický výrobce Hyundai Motor Manufacturing Czech a české zastoupení značky Hyundai Motor Czech již pomohly v boji proti koronaviru, a to částkou 10 000 000 Kč, kterou poskytly vládě České republiky. Kromě finančního daru také zajistily Moravskoslezskému kraji, městu Frýdek-Místek a obcím v okolí nošovického výrobního závodu 20 000 respirátorů typu FFP2 v celkové hodnotě 3 250 000 Kč.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3