INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

900258203 8 1024x768x75Epidemie nového typu koronaviru zasáhla snad všechna odvětví lidské činnosti. Automobilový sektor nevyjímaje. Pro potenciální zájemce o zajímavé a netradiční vozy se však naskýtá příležitost, jak pořídit zajímavý kousek do garáže.

Ceny sportovních aut, kabrioletů a veteránů začne ovlivňovat bobtnající nabídka aut, kterých se majitelé budou snažit zbavit, aby získali volné finanční prostředky, což začne tlačit na jejich cenu. Analýzu trhu přinášíme u příležitosti Mezinárodního dne otců, který letos připadá na neděli 21.6.

"Asi každý malý kluk sní o tom, jak jednou bude jezdit v krásném sporťáku, který má v pokojíčku na plakátu, a užívat si každou chvíli za jeho volantem. Muži obecně zůstávají právě těmi kluky, jen se v čase mění cena jejich hraček. Finanční nezávislost jim jednoho dne umožní, aby si své dětské sny splnili. Podle mě teď přichází ideální doba, kdy takový nákup realizovat. Spousta majitelů se v obavách o budoucnost bude svých aut na hraní zbavovat, tím se rozšíří jejich nabídka na trhu (bude z čeho vybírat) a v neposlední řadě to ovlivní jejich aktuální pořizovací hodnotu, která se bude do budoucna zvyšovat," říká provozní ředitel sítě autocenter AAA AUTO Petr Vaněček.

Škodovky vládnou i mezi veterány

900258203 7 1024x768x75V nabídce Mototechny Classic, která se specializuje právě na historické a investiční kousky, se v poslední době objevilo několik zajímavých modelů, které si i v době pandemie našly své nové majitele. V květnu například opustil showroom Chevrolet Corvette z roku 1978, BMW 320i z roku 1989 nebo několik Škodovek z předrevoluční éry, které jsou v posledních letech mezi sběrateli v popředí zájmu. "Škodovky, ale i ostatní auta z bývalého východního bloku jsou mezi zákazníky Classicu prakticky nežádanější komoditou. Zejména vzhledem k přijatelným cenám, které umožňují jejich pořízení i meně movitým fanouškům automobilismu," doplňuje Vaněček. Ne vždy lze však pořídít starou Škodovku za "pár výplat".

Jen hrstka historických modelů mladoboleslavské značky budí mezi veteránisty opravdové emoce. Jedním z nich je kabriolet Škoda Felicia, jejíž ceny už dnes atakují milionovou hranici a druhým je unikátní dvoudveřová Škoda 1000/1100 MBX. Jedna taková je právě teď k mání v Mototechně Classic. Vůz z roku 1967 doposud najezdil něco málo přes 80 tisíc kilometrů, prošel pečlivou renovací a jeho cena je 1.800.000 Kč. Není to málo, ale s vědomím, že z původně vyrobených 2.517 kusů modelu MBX se jich do dnešních dní na světě dochovalo okolo 50, tak nový majitel získá opravdu zajímavý kousek automobilové historie.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3