INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Line Up PeugeotStrategie značky Peugeot se zaměřuje na elektrifikaci, a nový Peugeot 308 bude proto hned od uvedení na trh nabízen ve verzích hatchback i SW se dvěma plug-in hybridními motory. V roce 2021 se tak díky těmto novinkám zvýší míra elektrifikace modelové řady Peugeot (OV+UV) na 70 %. V roce 2023 bude v Evropě elektrifikováno 85 % modelů značky a do roku 2025 dosáhne tento podíl 100 %.

Nový Peugeot 308 bude od svého uvedení na trh nabízen se dvěma plug-in hybridními verzemi a rozšíří tak již nyní bohatou nabídku elektrifikovaných vozidel.

Nový Peugeot 308 Hybrid 225 e-EAT8 dosahuje výkonu až 225 k, a to díky kombinaci motoru PureTech o výkonu 180 k (132 kW) a elektromotoru o výkonu 81 kW (emise od 26 g C0₂/km a dojezd ve 100% elektrickém režimu až 59 km/1). Verze Hybrid 180 e-EAT8 je poháněna motorem PureTech o výkonu 150 k (110 kW) ve spojení se stejným elektromotorem o výkonu 81 kW (emise od 25 g C0₂/km a dojezd ve 100% elektrickém režimu až 60 km/1).

Elektrifikace modelové řady Peugeot začala před třemi lety uvedením modelu e-208, poté byly na trh uvedeny 100% elektrické modely e-2008, Traveller a Expert a plug-in hybridy 3008 a 508. Za prvních pět měsíců roku 2021 je Peugeot druhou nejprodávanější nespecializovanou značkou v Evropě z hlediska celkových prodejů a třetí nejprodávanější nespecializovanou značkou elektrifikovaných vozů2. Modely Peugeot e-208 a e-2008 jsou ve svých segmentech v rámci elektromobilů na druhém místě3 a každý měsíc se jejich podíl zvyšuje.

„Elektrifikace je základem naší strategie Power of Choice, která našim zákazníkům dává možnost volby pohonu, ať už konvenčního, nebo elektrifikovaného, který nejlépe vyhovuje jejich potřebám. Dobré obchodní výsledky našich elektrifikovaných modelů ukazují, že v Evropě tato strategie přináší ovoce. V mezinárodním měřítku, a to i na trzích, kde se elektrifikace teprve rozvíjí, využijeme našeho portfolia elektrifikovaných modelů k tomu, abychom se prosadili. Všude, kde působíme, chceme být skutečnými hybateli pokroku,“ prohlásila Linda Jackson, generální ředitelka společnosti Peugeot.

Strategii „Power of Choice“ umožňují multienergetické platformy skupiny, díky kterým lze namontovat do daného modelu technologii, která nejlépe vyhovuje potřebám zákazníků: elektrickou, plug-in hybridní nebo konvenční.

Nabídka elektrifikovaných vozů Peugeot zahrnuje jak osobní, tak užitkové vozy. Značka totiž nabízí 100% elektrickou verzi všech modelů své řady užitkových vozidel, díky čemuž získávají firemní zákazníci možnost bez omezení vjíždět do bezemisních zón velkých měst a současně mají k dispozici stejný objem nákladového prostoru jako ve verzích se spalovacími motory.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3