INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

0PEUGEOT RIFTER 01Značka Peugeot je jedním z průkopníků osobních dodávek. První vozy tohoto segmentu prodávala už v roce 1996. Jejich prodejní objemy se zvyšovaly každým rokem až do roku 2008, kdy byl na trh uveden model Peugeot Partner Tepee, multifunkční vůz s vysokou modularitou a bezkonkurenční praktičností.

Tento vůz odstartoval prodejní revoluci, kterou značka Peugeot ještě podpořila uvedením sedmimístného provedení v roce 2009 či verze pro dobrodruhy nazvané Outdoor. V roce 2018 označení Parter Tepee skončilo a nahradilo ho Peugeot Rifter. Atraktivita tohoto nového modelu oproti předchůdci ještě vzrostla, zejména pak díky novému konceptu uspořádání interiéru, Peugeot i-Cockpit. Dále u něj zákazníci oceňují zvýšenou světlou výšku, sedmimístné provedení, prostorný moderní interiér, objemný zavazadelník a přitažlivý design se znaky SUV.

Velkým lákadlem je také multifunkční střecha Zénith zahrnující panoramatické střešní okno s elektrickou sluneční clonou, podsvětlený středový panel o objemu 14 litrů a objemnou stropní schránku přístupnou i z druhé řady sedadel. Tento doplněk výbavy posunuje Peugeot Rifter na novou úroveň.

Letos Peugeot oznámil, že i tento model, vyznávající tradiční hodnoty jako robustnost, praktičnost, pořádný objem a výkonný motor, půjde v duchu nové doby. Peugeot Rifter se tedy představil jako 100% elektromobil. Ekologická varianta ovšem této osobní dodávce neubrala nic z jejích předností. Do vozu e-Rifter pořád naložíte přes tisíc litrů nákladu, stále můžete volit mezi dvěma délkami (standardní a prodlouženou), nezmizela ani sedmimístná úprava, a navíc dokáže elektrický e-Rifter utáhnout až 750 kilogramů. Zásadním rozdílem mezi konvenčním Rifterem a elektrickým e-Rifterem je pohon. E-Rifter je poháněn výhradně elektromotorem. Neprodukuje tedy žádné emise CO2. Na jedno nabití ujede až 280 kilometrů, přičemž dobíjení s pomocí Wallboxu trvá přibližně 5 hodin. V rychlodobíjecí stanici se nabije na 80 % za 30 minut.

Nový e-Rifter bude na český trh uveden v prvním čtvrtletí příštího roku, objednávat ho ale lze už od 13. října. První cena startuje na 860 000 Kč vč. DPH, přičemž se jedná o vyšší úroveň výbavy Allure. Základní úrovně Active a Active Pack nebudou v Česku nabízeny. V ceně má zákazník osmiletou záruku na baterii (nebo 160 tis. km) a pětiletou (nebo 50 tis. km) smlouvu Optiway Servis, která pokrývá veškeré servisní úkony včetně materiálu a práce. S financováním Peugeot Finance získá klient navíc zimní pneumatiky zdarma. Prvních sto kupujících ušetří díky bonusové nabídce Kredit 10 000 Kč za veřejné dobíjení.
Pokud chcete poradit s výběrem či provozem elektromobilu, nebo potřebujete pomoc s řešením dobíjení, navštivte stránky PeugeotElektromobilita.cz

(placená prezentace)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3