INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

hyundai ioniq 5 0621 exterior 11 wid 1024Hyundai IONIQ 5 je pořád ještě čerstvým hráčem na trhu. Za tuto krátkou dobu si ale už získal respekt odborné veřejnosti. Získal ocenění German Car of the Year 2021 (GCOTY; Německé auto roku) v kategorii „New Energy“ (Nová energie). Inovativní, středně velké CUV se jako vítěz ve své třídě zúčastní finálového kola ankety GCOTY. IONIQ 5 bude soupeřit s vítězi kategorií „Compact“ (kompaktní vozy), „Premium“ (prémiové vozy), „Luxury“ (luxusní automobily) a „Performance“ (sportovní modely). Celkový vítěz bude oznámen 25. listopadu 2021.


Porotu ankety GCOTY tvoří 20 motoristických novinářů z německy mluvících zemí, kteří testují a hodnotí nejvýznamnější nové modely automobilů příslušného roku z hlediska produktových vlastností, významu a připravenosti na budoucnost.
„IONIQ 5 je začátkem nové éry Hyundai, protože znovu objevuje naše kořeny reinterpretací DNA prvního Hyundai – modelu Pony, čímž promítá naši značku do budoucnosti,“ říká Luc Donckerwolke, Chief Creative Officer Hyundai Motor Group. „Je to první vůz navržený směrem zevnitř ven, což umožnila inovativní plochá podlaha, kterou nabízí naše nová Elektrická Globální Modulární Platform," dodává Luc Donckerwolke. Ocenění v kategorii „Nová energie“ pro IONIQ 5 dokazuje, že Hyundai vyrábí modely, které se starají o zákazníky ve všech fázích jejich elektromobilního cestování.


Celkové vlastnosti modelu IONIQ 5 přesvědčily nejen porotu ankety German Car of the Year, v níž se IONIQ 5 prosadil proti konkurentům, jakými jsou BMW iX a Mercedes-Benz EQS, ale velké oblibě se těší také u zákazníků. Na českém trhu bylo doposud prodáno několik desítek kusů a poptávka výrazně převyšuje nabídku dostupných vozů.


IONIQ 5: nová éra elektromobility

hyundai ioniq 5 0621 exterior 12 wid 1024IONIQ 5 je prvním modelem nové značky společnosti Hyundai, IONIQ, která se zaměřuje na elektromobily. Jeho základem je globální modulární platforma E-GMP (Electric Global Modular Platform) vyvinutá společností Hyundai Motor Group specificky pro akumulátorové elektromobily. Platforma E-GMP umožnila vytvořit model IONIQ 5 s jedinečnými proporcemi na velmi dlouhém rozvoru náprav.

Zákazníci mají u modelu IONIQ 5 na výběr dvě velikosti akumulátorových sad – 58 kWh a 72,6 kWh – a pohon všech kol nebo jen pohon zadních kol. V závislosti na konfiguraci dosahuje středně velké CUV společnosti Hyundai nejvyššího celkového výkonu až 225 kW a nabízí maximální dojezd na jedno nabití až 481 kilometrů podle metodiky WLTP.

Tento elektromobil je ve svém segmentu jedinečný 800V technologií, která umožňuje u obou variant akumulátorových sad nabití z 10 na 80 procent celkové kapacity během 18 minut při použití ultra rychlé nabíjecí stanice. Funkce V2L (Vehicle-to-Load) navíc zákazníkům poskytne možnost libovolně používat nebo nabíjet jakákoli elektrická zařízení, například notebooky nebo elektrické koloběžky.

„Postup modelu IONIQ 5 do finálového kola ankety German Car of the Year po vítězství v kategorii ‚New Energy‘ dokazuje, že naše zcela elektricky poháněné, středně velké CUV je lídrem na evropském automobilovém trhu,“ uvádí Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, odpovědný za marketing a produkt, a doplňuje: „IONIQ 5 je zásadní součástí naší elektrifikační strategie. Tento další úspěch upevňuje postavení naší společnosti v oblasti bezemisní mobility.“

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3