INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

3008 foto02Peugeot 3008, jeden z nejprodávanějších vozů značky, překonává pět let po svém uvedení na trh hranici milionu vyrobených kusů. Vůz s pořadovým číslem 1 000 000 je vybaven plug-in hybridním pohonem.

Peugeot 3008 lze jednoznačně považovat za mimořádně úspěšný model. Vyrábí se v Evropě a v Číně a všude po světě se setkává s přízní zákazníků i odborné veřejnosti. Získal už 76 ocenění v různých zemích, včetně nejprestižnějšího titulu Car of the Year v roce 2017.

Ve Francii je Peugeot 3008 lídrem ve svém segmentu od prvního měsíce svého uvedení na trh. V Evropě si v roce 2021 drží druhé místo v segmentu SUV. Silnou pozici zaujal také v jižní Evropě, kde je jedničkou v Portugalsku a dvojkou v Itálii a Španělsku. V České republice je letos po modelu 2008 druhým nejprodávanějším osobním vozem značky Peugeot.

65 % prodejů vozu Peugeot 3008 připadá na Evropu. Mezi hlavní mimoevropské trhy patří Turecko, Izrael, Japonsko a Egypt. Více než 80 % prodejů vozu Peugeot 3008 tvoří verze s automatickou převodovkou a téměř 38 % připadá na vyšší segmenty, což dokonale ilustruje posun značky Peugeot směrem k vyšším kategoriím produktů.

Peugeot 3008 nabízí nejnovější generaci asistenčních systémů řízení a také Peugeot i-Cockpit® s novým přístrojovým panelem a desetipalcovým dotykovým displejem s vysokým rozlišením. Vozidlo je dokonalým ztělesněním koncepce „Power of choice“, neboť nabízí plug-in hybridní verze, pohon dvou nebo čtyř kol a spalovací motory, které kombinují potěšení z jízdy a úspornost.

Peugeot 3008 si získal zákazníky díky svým dynamickým vlastnostem a výraznému modernímu designu exteriéru. Interiér s místem řidiče i-Cockpit® spojuje technologickou vyspělost a útulnou atmosféru. V interiéru vozu Peugeot 3008 nacházejí zákazníci pocit komfortu a bezpečí, což významně přispívá k tomu, že v hodnocení zákaznické spokojenosti dosahuje Peugeot 3008 jednu z nejvyšších úrovní v Evropě.

Peugeot

Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Mezi její hlavní hodnoty patří dokonalost, perfektní vzhled a emoce. Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve více než 160 zemích světa, v roce 2020 prodala téměř 1 200 000 vozů. Poté, co oslavila 210. výročí, představuje v roce 2021 novou identitu s logem, který podtrhuje její osobitost a nadčasovost. Vedle kompletní řady elektrifikovaných osobních a užitkových vozů vyvinul Peugeot nový koncept Neo Performance. První v této nové řadě efektivních a vysoce výkonných vozidel je 508 Peugeot Sport Engineered.

(tz)



Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3