INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

3008 foto02Peugeot 3008, jeden z nejprodávanějších vozů značky, překonává pět let po svém uvedení na trh hranici milionu vyrobených kusů. Vůz s pořadovým číslem 1 000 000 je vybaven plug-in hybridním pohonem.

Peugeot 3008 lze jednoznačně považovat za mimořádně úspěšný model. Vyrábí se v Evropě a v Číně a všude po světě se setkává s přízní zákazníků i odborné veřejnosti. Získal už 76 ocenění v různých zemích, včetně nejprestižnějšího titulu Car of the Year v roce 2017.

Ve Francii je Peugeot 3008 lídrem ve svém segmentu od prvního měsíce svého uvedení na trh. V Evropě si v roce 2021 drží druhé místo v segmentu SUV. Silnou pozici zaujal také v jižní Evropě, kde je jedničkou v Portugalsku a dvojkou v Itálii a Španělsku. V České republice je letos po modelu 2008 druhým nejprodávanějším osobním vozem značky Peugeot.

65 % prodejů vozu Peugeot 3008 připadá na Evropu. Mezi hlavní mimoevropské trhy patří Turecko, Izrael, Japonsko a Egypt. Více než 80 % prodejů vozu Peugeot 3008 tvoří verze s automatickou převodovkou a téměř 38 % připadá na vyšší segmenty, což dokonale ilustruje posun značky Peugeot směrem k vyšším kategoriím produktů.

Peugeot 3008 nabízí nejnovější generaci asistenčních systémů řízení a také Peugeot i-Cockpit® s novým přístrojovým panelem a desetipalcovým dotykovým displejem s vysokým rozlišením. Vozidlo je dokonalým ztělesněním koncepce „Power of choice“, neboť nabízí plug-in hybridní verze, pohon dvou nebo čtyř kol a spalovací motory, které kombinují potěšení z jízdy a úspornost.

Peugeot 3008 si získal zákazníky díky svým dynamickým vlastnostem a výraznému modernímu designu exteriéru. Interiér s místem řidiče i-Cockpit® spojuje technologickou vyspělost a útulnou atmosféru. V interiéru vozu Peugeot 3008 nacházejí zákazníci pocit komfortu a bezpečí, což významně přispívá k tomu, že v hodnocení zákaznické spokojenosti dosahuje Peugeot 3008 jednu z nejvyšších úrovní v Evropě.

Peugeot

Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Mezi její hlavní hodnoty patří dokonalost, perfektní vzhled a emoce. Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve více než 160 zemích světa, v roce 2020 prodala téměř 1 200 000 vozů. Poté, co oslavila 210. výročí, představuje v roce 2021 novou identitu s logem, který podtrhuje její osobitost a nadčasovost. Vedle kompletní řady elektrifikovaných osobních a užitkových vozů vyvinul Peugeot nový koncept Neo Performance. První v této nové řadě efektivních a vysoce výkonných vozidel je 508 Peugeot Sport Engineered.

(tz)



Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3