„Jako leader tuzemského trhu přímého pojištění vnímáme velký potenciál mobilních technologií, a jako první pojišťovna představujeme aplikaci pro účastníky dopravních nehod. Po službě AutoHELP se jedná v krátké době o druhou zásadní pojistnou inovaci v České republice," řekl Ján Čarný, generální ředitel DIRECT Pojišťovny, a dodal: „DIRECT Pojišťovna podporuje zodpovědné chování na tuzemských silnicích, a proto jsou součástí aplikace detailní rady, jak postupovat při poskytování první pomoci či záchraně života. Podpora bezpečnosti silničního provozu je součástí naši dlouhodobé strategie."
Kompletní servis pro účastníky nehody
Součástí mobilní Asistence při nehodě od DIRECT Pojišťovny je lokátor pro přesné určení místa dopravní nehody, které je klíčové při volání na linku 112. Mobilní aplikace dále nabízí možnost zaznamenat detailní informace o nehodě, druhém řidiči či rozsahu škod. Účastníkovi nehody umožňuje také poškozený vůz vyfotografovat.
Aplikace funguje na operačním systému Android a v dohledné době bude rozšířena i pro uživatele telefonů iPhone. Aktuálně je aplikace ke stažení na market.android.com. (https://market.android.com/details?id=com.advertures.Direct)
DIRECT Pojišťovna je inovátor pojistného trhu
V uplynulých letech představila DIRECT Pojišťovna jako první několik významných inovací, které změnily nabídku na tuzemském trhu neživotního pojištění:
• 2007 – první online pojišťovna v České republice
• 2010 – Ochrana bonusu – v případě jedné pojistné události za rok může klient dále pokračovat v bonusovém schématu
• 2010 – AutoHELP – revoluce v likvidaci pojistných událostí
• 2011 – Mobilní aplikace
Nabídka pro všechny zodpovědné řidiče
Od 1. do 31. března 2011 získají řidiči, kteří nezavinili v posledním roce nehodu, tři měsíce pojištění zdarma. K pojištěním navíc pojišťovna nabízí zdarma i služby AutoHELP a Ochrana bonusu. Různé druhy zvýhodnění budou zodpovědným řidičům poskytovány v průběhu celého roku.
(tz)