INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Logo_skofinObchodní výsledky ŠkoFINu za rok 2010 potvrdily správnost nově nastavených obchodních procesů, výrazných změn v komunikaci vůči zákazníkům i oprávněnost reorganizace ve společnosti ve prospěch zvýšení efektivity práce všech oddělení. ŠkoFIN obhájil svoji vedoucí pozici v oblasti financování osobních a užitkových vozů a za rok 2010 získal několik významných ocenění, vyplývajících z hodnocení zákazníků i odborné veřejnosti.

Posledním úspěchem je stříbrná příčka v anketě Zlatý Měšec 2011 – Nejlepší finanční instituce v kategorii Úvěrové produkty.

V souladu s dlouhodobým trendem ve ŠkoFINu nejvíce rostly úvěry, naopak poklesl dle očekávání finanční leasing. O financování automobilů začali projevovat větší zájem podnikatelé, a to zejména ve druhém a čtvrtém kvartálu roku 2010. Mírně narostl i operativní leasing, u kterého ŠkoFIN předpokládá mnohem výraznější růst v letech 2011 a 2012, což odpovídá poptávce na mezinárodních automobilových trzích.

V roce 2010 uzavřela společnost ŠkoFIN celkem 20 455 nových smluv v hodnotě 6,931 miliard korun; hodnota předmětů v pořizovacích cenách dosáhla 7,126 miliard korun. Počty nově uzavřených smluv přitom byly v jednotlivých kvartálech téměř vyrovnané. Nové obchody byly v roce 2010, stejně jako v roce předchozím, ve znamení neleasingového financování – celkový počet nově uzavřených úvěrových smluv meziročně stoupl o 17 % (počet nových smluv 16 358). Celých 54 % těchto nových úvěrových smluv představovaly podnikatelské úvěry a zbylou část, 46 %, úvěry uzavřené s koncovými spotřebiteli. Úvěry pro podnikatele zaznamenaly v meziročním srovnání růst o celých 35 %. V oblasti operativního leasingu ŠkoFIN zaznamenal nárůst počtu nově uzavřených smluv oproti předchozímu roku o 21 %, přičemž téměř 90 % nových smluv se týkalo osobních automobilů, pouze 10 % bylo cíleno na užitkové vozy. Zájem o finanční leasing naopak meziročně poklesl, tento pokles činil celých 46 %.
Kvality společnosti ŠkoFIN v oblasti úvěrového financování byly již druhým rokem po sobě oceněny v anketě Zlatý Měšec 2011 – Nejlepší finanční instituce, a to stříbrnou příčkou v kategorii Úvěrové produkty. 33 nominovaných úvěrových společností bylo hodnoceno zejména podle jednoduchosti poskytnutí úvěru, poplatků a úrokových sazeb (cena úvěru) a dále podle kvality péče o klienta. 
Paní Jiřina Tapšíková, jednatelka ŠkoFINu, hodnotí obchodní výsledky loňského roku takto: „Samozřejmě mě velice těší loňský růst a celkové výsledky, kterých jsme dosáhli v období, kdy ještě stále převažovala stagnace investic a spotřebitelé minimalizovali své výdaje. Pevně věřím, že v  letošním roce budeme díky našemu zvýšenému úsilí, tržním faktorům i naší nové obchodní a marketingové strategii ještě mnohem úspěšnější!“
Stefan Rasche, jednatel ŠkoFINu, komentuje získaná ocenění: „Velice si vážím pozitivního vzkazu, který jsme obdrželi od klientů i od odborné veřejnosti prostřednictvím mnoha ocenění. Chtěl bych poděkovat všem koncovým spotřebitelům, kteří nás podpořili v anketě Zlatý Měšec. Budeme se snažit je nezklamat a v příštím roce dosáhnout na příčku nejvyšší.“
ŠkoFIN patří k největším finančním společnostem na českém trhu a specializuje se na podporu prodeje značek Škoda, Volkswagen, Seat, Audi a koncernové ojeté vozy. Nabízí produkty v oblasti leasingu, úvěru
i pojištění jak soukromým osobám, tak podnikatelům. Již od svého založení v roce 1992 přináší svým zákazníkům řešení šitá na míru v oblasti finančních služeb.

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3