INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

308focal3 624ed888b4baaPro francouzskou automobilku Peugeot mají dlouhotrvající partnerství tradici i vysokou hodnotu. Na mnohaletém trvání dohodnuté spolupráce si značka zakládá, a to ať už se jedná o podporu sportovních či kulturních projektů, tak i o spolupráce na čistě průmyslové bázi.

Například Peugeot ve Francii už skoro 35 let sponzoruje volbu Miss France, také tenisové partnerství s French Open překonalo čtvrtstoletí. Podobně to má Peugeot i s výrobními partnery. S francouzskou olejářskou firmou Total spolupracuje už 26 let. Další vztah s velkým potenciálem překonat několik desetiletí má Peugeot s prestižní francouzskou společností Focal.

Focal je považován za předního experta na akustiku. Už před více než 40 lety se etabloval jako referenční značka ve výrobě vysoce kvalitních reproduktorů pro domácnosti, monitorů pro nahrávací studia, sluchátek a audio souprav do automobilů a lodí. Právě pro toto jedinečné know-how v oblasti akustiky a špičkového výzkumu a vývoje zaměřeného na audio zařízení se týmy Peugeot obrátily právě na Focal.

308focal8 624ed93b02d75Spolupráce značek Peugeot a Focal začala v roce 2014 a nejprve se týkala koncepčních vozů, například Fractal, Instinct nebo e-Legend. Poté se rozšířila na sériové vozy řady Peugeot: 2008, 3008, 5008 a 508. Akustické technologie firmy Focal se ve vozech Peugeot jednoznačně osvědčily. Zatímco automobiloví vývojáři Peugeotu zapracovali na dokonalém odhlučnění interiéru vozu, Focal doladil akustiku a vyrobil Hi-Fi soustavy nejvyšší kvality. Řidiči auta a všem pasažérům tak tyto týmy zajistily akustický komfort s kvalitou poslechu na té nejvyšší možné úrovni. Posádka vozu tak může zažívat intenzívní pocit z jízdy. Trávit čas ve voze se stává skutečným zážitkem.

Focal samozřejmě nemohl chybět ani u nejnovějšího modelu, Peugeotu 308. Ten se měl z hlediska zvukového zážitku stát skutečným mistrovským dílem. A povedlo se! Poté, co týmy Peugeotu a Focalu provedly precizní studii strategických částí (obložení, prosklení, atd.) a analýzu rozmístění reproduktorů od palubní desky až po zavazadlový prostor, umístily do vozu Peugeot 308 luxusní Hi-Fi systém Premium Focal® s deseti reproduktory s exkluzivními patentovanými technologiemi. Zvuková atmosféra na palubě je stabilní a přesná, výšky jsou jasné a dokonalé a basy hluboké a silné. Vše si pak špičkoví specialisté na akustiku ověřili mnohahodinovými testy, které provedli ve zvukotěsné komoře a po mnoha kilometrech reálné jízdy na všech typech silnic.

(tz)

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3