INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

photo03 1Nový Peugeot 308 SW dorazil na český trh právě včas. 1. června 2022 totiž odstartuje největší marketingová akce značky Peugeot v ČR, Peugeot Emotion Day, a nový model tak zde bude moci zazářit a získat si přízeň potenciálních klientů. Letošní Peugeot Emotion Day navštíví během 40 dní 38 míst po celé České republice.

Letos se už podvanácté značka Peugeot vydá na tour po českých a moravských městech. Hlavními hvězdami budou tradičně nejnovější a nejatraktivnější modely, jejichž cílem je získat si zájem široké veřejnosti a posílit image značky Peugeot v České republice. Mezi letošními testovacími vozy pravděpodobně vzbudí největší zájem nový Peugeot 308 SW, který v těchto dnech právě přichází na trh, a 508 Peugeot Sport Engineered, nejvýkonnější sériový vůz v historii značky.

308 ve všech podobách

Výběr vozů, které si letos návštěvníci budou moci otestovat, je neobyčejně pestrý. Nový Peugeot 308 v něm však jasně dominuje. Představí se jako hatchback i SW, v benzínových, dieselových i obou plug-in hybridních variantách. Po loňské úspěšné premiéře elektromobilů na Peugeot Emotion Day se letos tato nabídka opět vrací, a to v zastoupení modelů Peugeot e-2008 a e-Rifter. Široký je i výběr plug-in hybridů. Kromě zmíněných modelů e-308 budou k testování také Peugeot 3008 HYBRID4 300, 508 SW HYBRID 225 a vrcholná nabídka v podobě vozu 508 SW PSE HYBRID4 360.

38 míst, 40 dní

Letošní Peugeot Emotion Day začne ve středu 1. června, a to netradičně v Děčíně. O den později bude na pražském Zličíně, v pátek 3. června se přesune do Příbrami a o víkendu je na programu Plzeňsko. Po dvou týdnech v Čechách bude následovat Morava, například od 16. do 18. června bude testovací flotila v brněnském OC Olympia. Po takřka dvouměsíčním putování se pak vrátí do Prahy a zakončí letošní ročník 28. července tam, kde akce loni začala, v pražských Letňanech.

„Navzdory přetrvávajícím výrobním omezením a dlouhým dodacím lhůtám jsme se rozhodli uspořádat Peugeot Emotion Day i letos. Kdy jindy by se nám naskytla taková příležitost představit náš klíčový model, nový Peugeot 308? Kdy jindy bychom měli ujistit naše klienty o síle a kvalitě značky a jejímu potenciálu do budoucna, než právě teď? Chtěl bych tedy naše příznivce pozvat, aby přišli a seznámili se s novinkami značky, které jsou letos opravdu mimořádné,“ říká Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.

Peugeot Emotion Day opět doplní doprovodný program a aktivity pro děti, např. výtvarný koutek nebo autodráha. Všichni návštěvníci si mohou zahrát o zajímavé ceny, jako jsou zápůjčka skútru, fotoaparát nebo autosedačka. Rezervace testovacích jízd probíhá na stránkách peugeotemotionday.cz, kde návštěvníci najdou veškeré informace včetně programu.

Peugeot: Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Mezi její hlavní hodnoty patří dokonalost, perfektní vzhled a emoce. Značka Peugeot je zastoupená ve více než 130 zemích světa, v roce 2021 prodala více než 1 200 000 vozů. Při příležitosti 211. výročí představila novou identitu s logem, který podtrhuje její osobitost a nadčasovost. Značka Peugeot pokračuje v energetické transformaci, 80 % osobních vozů a 100 % užitkových vozů je k dispozici v elektroverzi. Od roku 2022 se bude značka účastnit mistrovství světa ve vytrvalostních závodech (WEC) se svým hybridním vozem Peugeot 9X8 Hypercar.

(tz)        



Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3