INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

photo03 1Nový Peugeot 308 SW dorazil na český trh právě včas. 1. června 2022 totiž odstartuje největší marketingová akce značky Peugeot v ČR, Peugeot Emotion Day, a nový model tak zde bude moci zazářit a získat si přízeň potenciálních klientů. Letošní Peugeot Emotion Day navštíví během 40 dní 38 míst po celé České republice.

Letos se už podvanácté značka Peugeot vydá na tour po českých a moravských městech. Hlavními hvězdami budou tradičně nejnovější a nejatraktivnější modely, jejichž cílem je získat si zájem široké veřejnosti a posílit image značky Peugeot v České republice. Mezi letošními testovacími vozy pravděpodobně vzbudí největší zájem nový Peugeot 308 SW, který v těchto dnech právě přichází na trh, a 508 Peugeot Sport Engineered, nejvýkonnější sériový vůz v historii značky.

308 ve všech podobách

Výběr vozů, které si letos návštěvníci budou moci otestovat, je neobyčejně pestrý. Nový Peugeot 308 v něm však jasně dominuje. Představí se jako hatchback i SW, v benzínových, dieselových i obou plug-in hybridních variantách. Po loňské úspěšné premiéře elektromobilů na Peugeot Emotion Day se letos tato nabídka opět vrací, a to v zastoupení modelů Peugeot e-2008 a e-Rifter. Široký je i výběr plug-in hybridů. Kromě zmíněných modelů e-308 budou k testování také Peugeot 3008 HYBRID4 300, 508 SW HYBRID 225 a vrcholná nabídka v podobě vozu 508 SW PSE HYBRID4 360.

38 míst, 40 dní

Letošní Peugeot Emotion Day začne ve středu 1. června, a to netradičně v Děčíně. O den později bude na pražském Zličíně, v pátek 3. června se přesune do Příbrami a o víkendu je na programu Plzeňsko. Po dvou týdnech v Čechách bude následovat Morava, například od 16. do 18. června bude testovací flotila v brněnském OC Olympia. Po takřka dvouměsíčním putování se pak vrátí do Prahy a zakončí letošní ročník 28. července tam, kde akce loni začala, v pražských Letňanech.

„Navzdory přetrvávajícím výrobním omezením a dlouhým dodacím lhůtám jsme se rozhodli uspořádat Peugeot Emotion Day i letos. Kdy jindy by se nám naskytla taková příležitost představit náš klíčový model, nový Peugeot 308? Kdy jindy bychom měli ujistit naše klienty o síle a kvalitě značky a jejímu potenciálu do budoucna, než právě teď? Chtěl bych tedy naše příznivce pozvat, aby přišli a seznámili se s novinkami značky, které jsou letos opravdu mimořádné,“ říká Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.

Peugeot Emotion Day opět doplní doprovodný program a aktivity pro děti, např. výtvarný koutek nebo autodráha. Všichni návštěvníci si mohou zahrát o zajímavé ceny, jako jsou zápůjčka skútru, fotoaparát nebo autosedačka. Rezervace testovacích jízd probíhá na stránkách peugeotemotionday.cz, kde návštěvníci najdou veškeré informace včetně programu.

Peugeot: Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Mezi její hlavní hodnoty patří dokonalost, perfektní vzhled a emoce. Značka Peugeot je zastoupená ve více než 130 zemích světa, v roce 2021 prodala více než 1 200 000 vozů. Při příležitosti 211. výročí představila novou identitu s logem, který podtrhuje její osobitost a nadčasovost. Značka Peugeot pokračuje v energetické transformaci, 80 % osobních vozů a 100 % užitkových vozů je k dispozici v elektroverzi. Od roku 2022 se bude značka účastnit mistrovství světa ve vytrvalostních závodech (WEC) se svým hybridním vozem Peugeot 9X8 Hypercar.

(tz)        



Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3