Nový Peugeot 308 SW dorazil na český trh právě včas. 1. června 2022 totiž odstartuje největší marketingová akce značky Peugeot v ČR, Peugeot Emotion Day, a nový model tak zde bude moci zazářit a získat si přízeň potenciálních klientů. Letošní Peugeot Emotion Day navštíví během 40 dní 38 míst po celé České republice.
Letos se už podvanácté značka Peugeot vydá na tour po českých a moravských městech. Hlavními hvězdami budou tradičně nejnovější a nejatraktivnější modely, jejichž cílem je získat si zájem široké veřejnosti a posílit image značky Peugeot v České republice. Mezi letošními testovacími vozy pravděpodobně vzbudí největší zájem nový Peugeot 308 SW, který v těchto dnech právě přichází na trh, a 508 Peugeot Sport Engineered, nejvýkonnější sériový vůz v historii značky.
308 ve všech podobách
Výběr vozů, které si letos návštěvníci budou moci otestovat, je neobyčejně pestrý. Nový Peugeot 308 v něm však jasně dominuje. Představí se jako hatchback i SW, v benzínových, dieselových i obou plug-in hybridních variantách. Po loňské úspěšné premiéře elektromobilů na Peugeot Emotion Day se letos tato nabídka opět vrací, a to v zastoupení modelů Peugeot e-2008 a e-Rifter. Široký je i výběr plug-in hybridů. Kromě zmíněných modelů e-308 budou k testování také Peugeot 3008 HYBRID4 300, 508 SW HYBRID 225 a vrcholná nabídka v podobě vozu 508 SW PSE HYBRID4 360.
38 míst, 40 dní
Letošní Peugeot Emotion Day začne ve středu 1. června, a to netradičně v Děčíně. O den později bude na pražském Zličíně, v pátek 3. června se přesune do Příbrami a o víkendu je na programu Plzeňsko. Po dvou týdnech v Čechách bude následovat Morava, například od 16. do 18. června bude testovací flotila v brněnském OC Olympia. Po takřka dvouměsíčním putování se pak vrátí do Prahy a zakončí letošní ročník 28. července tam, kde akce loni začala, v pražských Letňanech.
„Navzdory přetrvávajícím výrobním omezením a dlouhým dodacím lhůtám jsme se rozhodli uspořádat Peugeot Emotion Day i letos. Kdy jindy by se nám naskytla taková příležitost představit náš klíčový model, nový Peugeot 308? Kdy jindy bychom měli ujistit naše klienty o síle a kvalitě značky a jejímu potenciálu do budoucna, než právě teď? Chtěl bych tedy naše příznivce pozvat, aby přišli a seznámili se s novinkami značky, které jsou letos opravdu mimořádné,“ říká Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.
Peugeot Emotion Day opět doplní doprovodný program a aktivity pro děti, např. výtvarný koutek nebo autodráha. Všichni návštěvníci si mohou zahrát o zajímavé ceny, jako jsou zápůjčka skútru, fotoaparát nebo autosedačka. Rezervace testovacích jízd probíhá na stránkách peugeotemotionday.cz, kde návštěvníci najdou veškeré informace včetně programu.
Peugeot: Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Mezi její hlavní hodnoty patří dokonalost, perfektní vzhled a emoce. Značka Peugeot je zastoupená ve více než 130 zemích světa, v roce 2021 prodala více než 1 200 000 vozů. Při příležitosti 211. výročí představila novou identitu s logem, který podtrhuje její osobitost a nadčasovost. Značka Peugeot pokračuje v energetické transformaci, 80 % osobních vozů a 100 % užitkových vozů je k dispozici v elektroverzi. Od roku 2022 se bude značka účastnit mistrovství světa ve vytrvalostních závodech (WEC) se svým hybridním vozem Peugeot 9X8 Hypercar.
(tz)