INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

e mobility innogyVeřejná nabíjecí síť innogy se v roce 2022 rozrostla o čtyři desítky nových nabíječek po celém Česku a jejich celkový počet tak překročil stovku. Důležitým krokem se rovněž stalo zavedení platebního systému pro zákazníky innogy.
Posledním významným přírůstkem do „elektrické“ sítě innogy je nabíjecí hub u rodinného zábavního parku Mirakulum v Milovicích.

„Mirakulum je ukázkový příklad vynikající lokality pro nabíjení elektromobilů. Přesně taková místa na trávení volného času, kde řidiči zaparkují na delší dobu, vyhledáváme do naší sítě. Jsme nesmírně rádi, že si jeden z největších zábavních parků v Česku vybral pro dodávku nabíječek právě innogy,“ uvedl manažer čisté mobility v innogy Jan Kolečko.

Pro potřeby návštěvníků Mirakula je na parkovišti k dispozici deset nabíječek innogy Smart AC Station o výkonu 22 kW pro deset elektromobilů. Nabíjet a platit mohou registrovaní zákazníci jednoduše prostřednictvím aplikace innogy eMobilita nebo jednorázově pomocí webové aplikace charging.innogy.cz. Mobilní aplikace innogy eMobilita je prozatím jediná, která umožňuje spárování s palubním počítačem v autě pomocí systému Android Auto. Na displeji pak uživatel může vyhledávat nabíječky, spustit navigaci nebo zahájit nabíjení.

V loňském roce kromě Mirakula innogy postavila a zprovoznila další tři desítky nabíječek v celkem 18 lokalitách. Nabíjecí infrastruktura innogy v současné době pokrývá 60 míst, v nichž stojí dohromady 111 stanic. Z toho devět je s rychlým DC nabíjením, jako například v Praze, Táboře, Nepomuku nebo Dolní Moravě, a 102 s klasickým AC nabíjením rozmístěných napříč celou republikou. V meziročním srovnání nabíjení u DC vzrostlo téměř trojnásobně, konkrétně z 67 MWh na 192 MWh. U AC se jednalo o bezmála čtyřnásobný nárůst, a to z 9 MWh na 35 MWh. Celkem se tak na nabíjecích stanicích uskutečnilo 9 238 nabití s dodávkou přesahující 227 MWh.

„Na trhu vidíme rostoucí zájem, především z řad zásilkových služeb, o AC dobíjení ve velkých městech. Řidiči oceňují více menších stanic v jednom místě, nevznikají fronty a potřebné, i když jen částečné nabití probíhá velmi rychle. Také jsme si potvrdili náš vhodný výběr lokalit pro DC stanice u obchodních center, kde se lidé zdržují delší dobu a využijí tak nabíječky pro téměř 100% nabití,“ připomněl Jan Kolečko.

Nové nabíječky innogy v rámci projektů Park & Charge Net a Olife Energy Net jsou spolufinancovány Evropskou unií prostřednictví dotačních titulů Ministerstva dopravy České republiky. Celkem innogy postaví v obou projektech přes dvě stovky veřejných nabíječek pro rozvoj elektromobility v Česku.

(tz)

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3