INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

foto01Segment B, tedy malé vozy, to je jednoznačně kategorie, kde 100% elektrický pohon dává největší smysl. Malý, lehký automobil kompaktních rozměrů, který je vhodný do městského provozu, kde neobtěžuje obyvatele hlukem ani emisemi. Vůz segmentu B je navíc mimořádně univerzální (vhodný pro jednotlivce, páry, rodiny, firmy,… mladé i starší řidiče,… ženy i muže…).

Ať už tedy mluvíme o malých vozech se spalovacím či s elektrickým motorem, je nezpochybnitelné, že tento segment má strategický význam, a to jak pro klienty, tak pro výrobce automobilů. V roce 2022 se v této oblasti nejlépe dařilo značce Peugeot.

Není překvapením, že právě v kategorii malých vozů je Peugeot klíčovým hráčem. Byla jeho doménou v podstatě odjakživa. Modely Peugeot 205, 206 a 207 byly ve své době nejprodávanějšími vozy na evropském trhu. Stejné mety dosáhl i nástupce těchto veleúspěšných modelů, Peugeot 208. Ten se loni stal nejprodávanějším vozem v Evropě v rámci všech kategorií. Také jeho elektrická verze e-208 vystoupala loni až na samotný vrchol. Je totiž nejprodávanějším malým elektromobilem v Evropě.

Peugeot e-208 ale není jediným zástupcem značky v segmentu B. Je zde i další úspěšný model, a to městské SUV Peugeot 2008. Tento vůz je zase nejprodávanějším peugeotem na českém trhu, stejně jako jeho elektrická verze, která je u nás nejprodávanějším elektromobilem značky.

Elektromobily e-208 a e-2008 loni přilákaly 76 000 evropských klientů. V následujících letech Peugeot slibuje prodeje čistých elektromobilů zněkolikanásobit, jak potvrzuje i ředitelka značky Peugeot Linda Jackson: „Peugeot se zavázal k elektrifikaci své modelové řady. Od roku 2023 bude 100 % vozidel v nabídce elektrifikováno a v následujících dvou letech bude uvedeno na trh pět nových 100% elektrických modelů. Naše ambice je zřejmá: do roku 2030 se Peugeot stane největší elektrickou značkou v Evropě.“

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3