INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

webseriálSeriál o tom, co každá firma potřebuje 1. díl
V životě každé firmy nastávají zlomové okamžiky. Jednou jde o prudký vzestup zakázek, podruhé o zásadní předěl ve struktuře činnosti, jindy je potřeba zavést nový systém řízení, téměř vždy pak společnost předat další generaci nebo ji prodat.

Na každý takový krok je dobré se v předstihu dobře připravit. Definovat cíl a připravit cestu. Do oboru automotive v roce 2023 vstoupila firma AuDePor, již založili dva odborníci: Jaroslav Jaroměřský a Lukáš Musílek. O tom, jak vznikl jejich příběh a v čem mohou být podnikatelům jejich zkušenosti užitečné, bude čtyřdílný seriál v Prosperitě.

Náš příběh:
Poradenskou firmu jsme založili 30. března roku 2023 a rádi bychom s vámi sdíleli, jak to vše začalo.

Oba jsme strávili přes dvacet let ve velkých korporacích a posledních deset let jsme byli kolegové v představenstvu přední leasingové společnosti. Jeden řídil riziko, druhý obchod. Vždycky jsme měli blízko k autům, dlouhá léta jsme spolupracovali s předními značkami na českém i slovenském trhu a strávili jsme spoustu let prací s dealery aut. Víme o tomto businessu opravdu dost. A navíc, auta nás oba stále baví.

Před několika lety se naše cesty rozešly, oba jsme ale stále pracovali pro korporace. I přes krátké profesní odloučení jsme zůstali v pravidelném kontaktu – máme například některé společné sportovní zájmy. Ale hlavně bez ohledu na to, kde a jak často jsme se vídali, neustále se řeč točila kolem aut, prodeje aut, servisu aut, no a také dalších „předmětů“, které jsme dříve v leasingové společnosti měli na starosti (nákladní auta, zemědělské, stavební a jiné stroje, nemovitosti...), a hlavně – nakonec jsme se vždy dostali k situaci na trhu dealerů aut. Prostě nás to zajímá.

A z toho zájmu se zrodila myšlenka, a i chuť začít předávat naše know-how, naše zkušenosti, které jsme za tu dlouhou dobu nasbírali, a které se tak staly i naší misí při založení společné firmy: Pomáhat klientům zajistit stabilitu na trhu a trvalou hodnotu jejich firem i do budoucna.

A tak vznikla naše firma, sice na zelené louce, na jedné straně pevně založená na našich manažerských a odborných zkušenostech, dlouholetých kontaktech nejen v automotive oblasti, ale i na druhé straně na našem odhodlání skutečně pomoci dealerům zajistit stabilitu jejich firem.

Co nabízíme:
Chceme být nejlepší poradenskou firmou pro podnikatele v segmentu automotive v České republice, to je naše vize. V praxi pro nás vize znamená, že budeme považovat za svůj úspěch, pokud budeme mít na trhu pověst firmy, která pomáhá a přináší skutečné benefity. Budeme velmi rádi, když se staneme pro autodealery jejich první volbou, pokud se rozhodnou využít poradenství ve svém businessu. A tak se snažíme nabízet profesionální řešení, a proto se i specializujeme jen na vybrané produkty a služby, abychom zajistili opravdovou přidanou hodnotu pro naše klienty, a oni tak mohli plně zúročit efekty našeho poradenství ve svém podnikání.

Název naší firmy AuDePor vznikl spojením tří slov:
Au – automotive
De – dealeři
Por – poradenství

1. Budoucnost firmy

  • Nečekané životní události (ošetření rizik, jak předem zajistit chod firmy pro tyto situace).
  • Předání kormidla budoucímu nástupci (nástupnický plán, varianty řešení, právní realizace).
  • Případné rozhodnutí o prodeji firmy, nebo naopak o koupi jiné.

2. Systém řízení firmy

  • Vize, strategie a cíle firmy na následující roky.
  • Motivační systém, včetně ukazatelů hodnocení.
  • Nastavení pravidel a reportingu, kontrolní mechanizmy.

3. Role majitele a managementu

  • Operativní řízení versus strategické řízení.
  • Snížení či optimalizace časové zátěže a angažovanosti majitele v řízení firmy.

4. Ziskovost firmy

  • Optimalizace výnosů a nákladů.
  • Nalezení konkrétních obchodních i finančních rezerv.
  • Benchmark firmy s trhem.

Ke všem uvedeným oblastem vždy vypracujeme konkrétní návrhy variant řešení, a v případě zájmu je zavedeme i do praxe.

Velmi si ceníme, že poté, co jsme hodně potenciálních klientů navštívili osobně nebo oslovili jiným způsobem, máme již nyní několik dlouhodobějších zakázek. Právě náš osobní přístup, detailní projednání tématu, definování problému a požadavku (a tím i očekávání klien­ta) ještě před započetím zakázky dává klientům větší míru důvěry. Jdeme do každé zakázky s obrovským respektem a pokorou, protože jde většinou o velmi citlivá témata, a proto je pro nás diskrétnost samozřejmostí. Snažíme se odvést vždy to nejlepší, co je v nás. Chceme být i solidní, a proto vždy nabízíme fixní cenu a rovněž termín. Náš klient vždy před podpisem zakázky ví, za kolik, kdy a jaké výstupy dostane. Nejsme ti, kteří si účtují sazbu za počet odpracovaných hodin. Pro nás je důležitější výsledek a spokojenost klienta.

Pokud chcete o naší firmě a produktech vědět více, navštivte, prosím, naše webové stránky (www.audepor.cz), kontaktujete nás a my za vámi rádi přijedeme.

(red)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3