INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Foto Roman Kraus peu Pavel Novotny dpp2Peugeot uspěl ve veřejné zakázce na dodání 11 elektrických a plug-in hybridních vozů Dopravnímu podniku Hlavního města Prahy Značka Peugeot v České republice oznamuje úspěšné uzavření významné veřejné zakázky, v jejímž rámci do konce roku 2024 dodá Dopravnímu podniku Hlavního města Prahy (DPP) celkem 11 elektrických a plug-in hybridních vozidel.

Projekt zahrnuje dodání tří elektromobilů Peugeot e-2008, čtyř plug-in hybridních vozů Peugeot 308 SW (emise CO2 28-29 g/km) a čtyř elektrických dodávek e-Expert Combi. Tato ekologicky účinná vozidla představují klíčový krok směrem k modernizaci a ekologizaci vozového parku města Prahy, s cílem výrazně snížit lokální emise a přispět ke zlepšení kvality ovzduší. Realizaci zakázky zajišťuje pražský koncesionář značky Peugeot, firma Federal Cars.

„Je pro nás velkou ctí být partnerem při této strategické iniciativě, která se zaměřuje na ochranu životního prostředí a zlepšení životních podmínek obyvatel města. Jsme přesvědčeni, že elektrifikace vozového parku, především v segmentech, kde má toto řešení smysluplné a efektivní využití, je správnou cestou k dosažení dlouhodobě udržitelné mobility. Tento krok podporuje aktuální trendy v oblasti dopravní politiky a zároveň demonstruje odhodlání značky Peugeot přinášet inovativní a ekologická řešení, která mají reálný dopad na zlepšení životního prostředí v městských aglomeracích,“ uvedl Roman Kraus, vedoucí fleetového prodeje značky Peugeot.

Vozidla Peugeot se vyznačují nejen svým elegantním a moderním designem, ale také využitím pokročilých technologií a rozsáhlou nabídkou i vysokou úrovní bezpečnostních prvků. Tyto atributy jsou zásadními faktory, které ovlivňují rozhodování fleetových zákazníků při výběru nízkoemisních vozidel. Peugeot tak efektivně reaguje na rostoucí poptávku po udržitelných dopravních řešeních a současně aktivně přispívá k energetické transformaci.

Tato spolupráce mezi DPP a značkou Peugeot podtrhuje důležitost strategických partnerství při realizaci veřejných zakázek, které se zaměřují na snižování emisí a podporu udržitelné mobility.

Značka Peugeot dlouhodobě usiluje o posílení své pozice v oblasti inovací a ekologických technologií, a proto se aktivně účastní celé řady výběrových řízení na dodání elektrických a plug-in hybridních vozidel v rámci celé České republiky. Mezi nedávné úspěchy patří například i získání fleetové zakázky na dodání 29 elektrických vozů Peugeot e-2008 Zlínskému kraji prostřednictvím koncesionáře Unicars.

(tz)

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3