INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

foto Andrea KalivodovaNa počátku inovativního marketingového projektu stál nápad propojit fanoušky značky Peugeot a obdivovatele jejích ambasadorů netradiční soutěží na sociálních sítích. Výsledkem bylo nezapomenutelné setkání, které se neslo ve znamení francouzského „L’art de vivre“ a přineslo všem zúčastněným jedinečný zážitek.

V polovině června letošního roku vyhlásila značka Peugeot v ČR na svých sociálních sítích soutěž s velmi originální cenou pro vítěze. Hrálo se o „piknik s ambasadorem“, neboli den plný zábavy, vzrušujících zážitků a setkání se zajímavými lidmi. O tuto nepochybně lákavou cenu si zahrálo přes tisíc soutěžících. Na konci prázdnin se dvanáct z nich mohlo radovat z výhry. Výzvu připravit pro ně nezapomenutelný den přijalo šest ambasadorů značky Peugeot:

  • Operní pěvkyně Andrea Kalivodová
  • Herec Radim Fiala
  • Zpěvák a herec Adam Mišík
  • Moderátor Honza Dědek
  • Šéfkuchař Ondřej Molina
  • Rallyový jezdec David Štefan

Tato hvězdná sestava zajímavých osobností z různých oborů shromážděná na jednom místě je sama o sobě příslibem velkolepé akce. A tento příslib se dokonale naplnil! Dne 12. září dorazilo do romantického prostředí Dvora Hoffmeister u Prahy šest vozů Peugeot. Každý z nich přivážel jednoho ambasadora a „jeho“ dva výherce. Po červeném koberci pak všichni odkráčeli strávit den ve francouzském stylu. Na programu byl piknik s degustací francouzských delikates či turnaj v pétanque. Zážitek z neobyčejného setkání s výherci sdíleli i ambasadoři, například Andrea Kalivodová: „Byl to jednoznačně jedinečný a nádherný útěk z pracovního shonu do oázy klidu a šarmu.“ Podobně vnímal akci i Radim Fiala: „Osobně mám rád pikniky. A to nejen s rodinou, přáteli, spolupracovníky a podobně... ovšem piknik s Peugeotem, ambasadory a výherci soutěže mě opět utvrdil v pravdě, že i s neznámými lidmi, pakliže je od začátku skvělá atmosféra, lze zažít krásné chvilky, které mohou přetrvat i delší období než jen po čas pikniku.“

Akce ale byla přínosná i pro značku Peugeot, jak vysvětluje Jiřina Nováková, marketingová ředitelka značky Peugeot v ČR: „Kromě čilého ruchu na našich sociálních sítích jsme posílili i naši image, které tato akce vtiskla nádech francouzského ducha a touhy po jedinečných zážitcích. Dalším benefitem bylo i to, že ambasadoři představili fanouškům své vozy Peugeot. Například Adam Mišík s elektrickým Peugeotem e-2008 předal svým příznivcům vzkaz, že žít každodenní život s elektrickým vozem není nijak omezující ani obtěžující, ale naopak velmi příjemné a zábavné. A jeho dvě fanynky, které s ním akci absolvovaly, budou určitě tento vzkaz šířit dál.“

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3