INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

foto Andrea KalivodovaNa počátku inovativního marketingového projektu stál nápad propojit fanoušky značky Peugeot a obdivovatele jejích ambasadorů netradiční soutěží na sociálních sítích. Výsledkem bylo nezapomenutelné setkání, které se neslo ve znamení francouzského „L’art de vivre“ a přineslo všem zúčastněným jedinečný zážitek.

V polovině června letošního roku vyhlásila značka Peugeot v ČR na svých sociálních sítích soutěž s velmi originální cenou pro vítěze. Hrálo se o „piknik s ambasadorem“, neboli den plný zábavy, vzrušujících zážitků a setkání se zajímavými lidmi. O tuto nepochybně lákavou cenu si zahrálo přes tisíc soutěžících. Na konci prázdnin se dvanáct z nich mohlo radovat z výhry. Výzvu připravit pro ně nezapomenutelný den přijalo šest ambasadorů značky Peugeot:

  • Operní pěvkyně Andrea Kalivodová
  • Herec Radim Fiala
  • Zpěvák a herec Adam Mišík
  • Moderátor Honza Dědek
  • Šéfkuchař Ondřej Molina
  • Rallyový jezdec David Štefan

Tato hvězdná sestava zajímavých osobností z různých oborů shromážděná na jednom místě je sama o sobě příslibem velkolepé akce. A tento příslib se dokonale naplnil! Dne 12. září dorazilo do romantického prostředí Dvora Hoffmeister u Prahy šest vozů Peugeot. Každý z nich přivážel jednoho ambasadora a „jeho“ dva výherce. Po červeném koberci pak všichni odkráčeli strávit den ve francouzském stylu. Na programu byl piknik s degustací francouzských delikates či turnaj v pétanque. Zážitek z neobyčejného setkání s výherci sdíleli i ambasadoři, například Andrea Kalivodová: „Byl to jednoznačně jedinečný a nádherný útěk z pracovního shonu do oázy klidu a šarmu.“ Podobně vnímal akci i Radim Fiala: „Osobně mám rád pikniky. A to nejen s rodinou, přáteli, spolupracovníky a podobně... ovšem piknik s Peugeotem, ambasadory a výherci soutěže mě opět utvrdil v pravdě, že i s neznámými lidmi, pakliže je od začátku skvělá atmosféra, lze zažít krásné chvilky, které mohou přetrvat i delší období než jen po čas pikniku.“

Akce ale byla přínosná i pro značku Peugeot, jak vysvětluje Jiřina Nováková, marketingová ředitelka značky Peugeot v ČR: „Kromě čilého ruchu na našich sociálních sítích jsme posílili i naši image, které tato akce vtiskla nádech francouzského ducha a touhy po jedinečných zážitcích. Dalším benefitem bylo i to, že ambasadoři představili fanouškům své vozy Peugeot. Například Adam Mišík s elektrickým Peugeotem e-2008 předal svým příznivcům vzkaz, že žít každodenní život s elektrickým vozem není nijak omezující ani obtěžující, ale naopak velmi příjemné a zábavné. A jeho dvě fanynky, které s ním akci absolvovaly, budou určitě tento vzkaz šířit dál.“

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3