INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

foto Andrea KalivodovaNa počátku inovativního marketingového projektu stál nápad propojit fanoušky značky Peugeot a obdivovatele jejích ambasadorů netradiční soutěží na sociálních sítích. Výsledkem bylo nezapomenutelné setkání, které se neslo ve znamení francouzského „L’art de vivre“ a přineslo všem zúčastněným jedinečný zážitek.

V polovině června letošního roku vyhlásila značka Peugeot v ČR na svých sociálních sítích soutěž s velmi originální cenou pro vítěze. Hrálo se o „piknik s ambasadorem“, neboli den plný zábavy, vzrušujících zážitků a setkání se zajímavými lidmi. O tuto nepochybně lákavou cenu si zahrálo přes tisíc soutěžících. Na konci prázdnin se dvanáct z nich mohlo radovat z výhry. Výzvu připravit pro ně nezapomenutelný den přijalo šest ambasadorů značky Peugeot:

  • Operní pěvkyně Andrea Kalivodová
  • Herec Radim Fiala
  • Zpěvák a herec Adam Mišík
  • Moderátor Honza Dědek
  • Šéfkuchař Ondřej Molina
  • Rallyový jezdec David Štefan

Tato hvězdná sestava zajímavých osobností z různých oborů shromážděná na jednom místě je sama o sobě příslibem velkolepé akce. A tento příslib se dokonale naplnil! Dne 12. září dorazilo do romantického prostředí Dvora Hoffmeister u Prahy šest vozů Peugeot. Každý z nich přivážel jednoho ambasadora a „jeho“ dva výherce. Po červeném koberci pak všichni odkráčeli strávit den ve francouzském stylu. Na programu byl piknik s degustací francouzských delikates či turnaj v pétanque. Zážitek z neobyčejného setkání s výherci sdíleli i ambasadoři, například Andrea Kalivodová: „Byl to jednoznačně jedinečný a nádherný útěk z pracovního shonu do oázy klidu a šarmu.“ Podobně vnímal akci i Radim Fiala: „Osobně mám rád pikniky. A to nejen s rodinou, přáteli, spolupracovníky a podobně... ovšem piknik s Peugeotem, ambasadory a výherci soutěže mě opět utvrdil v pravdě, že i s neznámými lidmi, pakliže je od začátku skvělá atmosféra, lze zažít krásné chvilky, které mohou přetrvat i delší období než jen po čas pikniku.“

Akce ale byla přínosná i pro značku Peugeot, jak vysvětluje Jiřina Nováková, marketingová ředitelka značky Peugeot v ČR: „Kromě čilého ruchu na našich sociálních sítích jsme posílili i naši image, které tato akce vtiskla nádech francouzského ducha a touhy po jedinečných zážitcích. Dalším benefitem bylo i to, že ambasadoři představili fanouškům své vozy Peugeot. Například Adam Mišík s elektrickým Peugeotem e-2008 předal svým příznivcům vzkaz, že žít každodenní život s elektrickým vozem není nijak omezující ani obtěžující, ale naopak velmi příjemné a zábavné. A jeho dvě fanynky, které s ním akci absolvovaly, budou určitě tento vzkaz šířit dál.“

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3