Mezinárodní skupina AutoWallis Group významně posílila svou pozici na českém trhu. Společnost dokončila akvizici 80% podílu v autorizovaném dealerství BMW Stratos Auto, pod které spadají tři prodejní místa, a to v Praze, Hradci Králové a Pardubicích.
V rámci transakce prošly všechny tři salony rebrandingem a nyní nesou název BMW AutoWallis. Tento strategický krok je součástí expanzivní strategie skupiny, jež v současnosti působí v 16 zemích střední a východní Evropy.
Ta vstoupila na český trh už v roce 2019 jako soukromý importér jihokorejské značky SsangYong, specializující se na SUV, a od té doby se vypracovala na jednoho z předních poskytovatelů integrovaných služeb v oblasti prodeje automobilů a mobility ve střední a východní Evropě. Po úspěšném dokončení akvizice nyní BMW AutoWallis vlastní 13% podíl na prodeji vozů BMW v České republice.
„Česko je pro naši expanzi strategickým trhem. Jsme přesvědčeni, že naši zákazníci ocení nejen prémiové produkty značky BMW, ale také odborné zkušenosti, které jsme získali při působení v Maďarsku a Slovinsku,“ uvedl Péter Antal, ředitel maloobchodní divize AutoWallis Group.
Díky přejmenování na BMW AutoWallis se tři české showroomy a servisy začleňují do retailové sítě, která od roku 1994 zahrnuje i první a největší dealerství BMW v Maďarsku a významné dealerství BMW ve Slovinsku.
Nově jmenovaný generální ředitel BMW AutoWallis Praha, Hradec Králové a Pardubice, Daniel Harant, k této změně dodává: „Nový vlastník přináší odbornost a mezinárodní zkušenosti, které zaručují, že klienti našich tří showroomů se mohou těšit na zákaznický ještě vyšší úrovně a kvality.“
(tz)