INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
A6110271_smallZnačka Audi v České republice pošestnácté za sebou obhájila pozici lídra v luxusním segmentu. V loňském roce se pro vozy Audi rozhodlo 3675 zákazníků.

„Máme za sebou další rekordní rok, kdy jsme zaznamenali výrazný 14% nárůst registrací," řekl Michal Čížek, vedoucí divize Audi společnosti Import VOLKSWAGEN Group. „Klíčem úspěchu jsou naše vynikající produkty. Loni jsme uvedli několik zásadních novinek, z nichž nejočekávanější byla nová generace manažerské limuzíny Audi A6. Svoji oblibu potvrdila nejen mezi zákazníky, ale i mezi odbornou veřejností, když nedávno zvítězila v anketě Auto roku SDA 2012 v kategorii střední a vyšší střední třída. Do segmentu kompaktních SUV jsme vstoupili s novým Audi Q3, jež ihned při svém startu okouzlilo množství zákazníků. I díky těmto modelům se nám, přes stále rostoucí tlak konkurence, podařilo naše prvenství obhájit."

Trojici nejúspěšnějších modelů Audi na českém trhu tvoří Audi A6 s 557 registracemi (+ 56 procent), následuje Audi A1 a Audi A4.

„Také v roce 2012 uvede Audi na český trh celou řadu novinek. Na počátku roku přijde na trh pětidveřová verze Audi A1 Sportback, následovat bude sportovní RS5 Coupé, nebudou chybět ani zástupci vozů s hybridním pohonem Audi A6 a A8 hybrid, v polovině roku se můžeme těšit na S modely: Audi S6, S7 a S8. Na podzim pro zákazníky připravujeme nový A6 allroad a pro milovníky rychlé jízdy pak Audi RS4 Avant," uvedl k novinkám rok Michal Čížek.

Audi se tradičně angažuje také v podpoře kultury, sportu a prestižních společenských akcí. Stejně tomu bylo i v uplynulém roce, kdy znak čtyř kruhu nesly již pošesté oficiální vozy Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech (MFF KV) a také letos bude VIP hosty 47. Ročníku MFFKV přepravovat flotila vozů Audi.

Skupina AUDI AG prodala v roce 2010 přibližně 1 092 400 vozů značky Audi. Obrat za rok 2010 činil 35,4 miliardy EUR a provozní zisk 3,3 miliardy EUR. Audi vyrábí automobily v německém Ingolstadtu a Neckarsulmu, maďarském Györu, čínském Changchunu a belgickém Bruselu. Na konci roku 2007 odstartovala CKD produkce Audi A6 v indickém Aurangabadu, Audi A4 pak na počátku října 2008 a Audi Q5 v červenci 2010. Výroba nového Audi A1 byla spuštěna v bruselském závodě v květnu 2010. Společnost AUDI AG je aktivní na více než 100 světových trzích. Plně vlastní pobočky např. AUDI HUNGARIA MOTOR Kft., Automobili Lamborghini Holding S.p.A. v Sant´Agata Bolognese (Itálie) a quattro GmbH v Neckarsulmu. V současnosti Audi celosvětově zaměstnává kolem 60 000 lidí, z toho 46 600 v Německu. V letech 2011–2015 plánuje značka se čtyřmi kruhy investovat více než 11 miliard EUR zejména do nových produktů, aby podpořila pozici technologického lídra, která je ztělesněná ve sloganu „Náskok díky technice". Do roku 2015 plánuje Audi výrazně rozšířit své portfolio na 42 modelů.

Značka Audi si již dlouho uvědomuje svoji společenskou odpovědnost na mnoha úrovních ve smyslu zachování podmínek pro hodnotný život budoucích generací. Základem pro trvalý úspěch značky Audi je proto ochrana životního prostředí, uchování zdrojů, mezinárodní konkurenceschopnost a prozíravá personální politika orientovaná na budoucnost. Jedním z příkladů odpovědnosti společnosti AUDI AG k environmentálním otázkám je nově založená Nadace Audi pro životní prostředí.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3