INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Čeští dodavatelé do automobilového průmyslu znovu prokázali svou sílu. Dodávají díly a příslušenství nejen na „Auto roku 2012 v České republice", ale i na všech pět vozů ve finále této ankety. Díly „Made In Czech Republic" nalezneme téměř ve všech nominovaných automobilech. Ukázaly to výsledky akce „Dodavatel pro Auto roku 2012 v ČR", kterou organizuje Sdružení automobilového průmyslu.

Vítězem ankety „Auto roku 2012 v ČR", kterou vyhlašuje Svaz dovozců automobilů (SDA) a Sdružení automobilového průmyslu (AutoSAP), se stal vůz Ford Focus. Tradiční součástí této ankety je akce AutoSAP „Dodavatel pro Auto roku v ČR". Jejím cílem je zdůraznit, že český autoprůmysl netvoří jen finální výrobci, ale také významní výrobci skupin a dílů vozidel.

Prezident AutoSAP, Ing. Martin Jahn, připomněl: "Čeští dodavatelé jsou mediálně většinou ve stínu našich úspěšných výrobců automobilů. Přitom jejich tržby tvoří téměř 50 % z celkových tržeb automobilového průmyslu ČR. Prosazují se úspěšně na zahraničních trzích a řada z nich patří ke světové špičce. Rozhodně si zaslouží, aby se o nich více vědělo. Proto vznikla akce Dodavatel pro Auto roku v ČR."

Letos proběhl již 8. ročník akce „Dodavatel pro Auto roku v České republice". Akce je určena členským firmám AutoSAP z řad dodavatelů. Letos se do ní přihlásilo 42 českých dodavatelských firem. Všechny dodávají díly alespoň na jeden z celkem 41 automobilů nominovaných do ankety „Auto roku 2012 v ČR".

Ing. M. Jahn dodal: „Už průběžné výsledky ankety byly povzbudivé. Ukázalo se, že tuzemské firmy dodávají díly na 95 % nominovaných automobilů, tedy téměř na všechny. Přitom je nutno si uvědomit, že se jedná o vozy nejrůznějších značek a kategorií, vyráběné v různých zemích i na různých kontinentech."

Tuzemské firmy dodávají díly na všechna nominovaná auta evropských značek i na všech pět vítězů kategorií. Nejvíce z přihlášených dodavatelů – 17 firem – dodává na Ford Focus, po 15 na Škodu Citigo a na Audi A6, 9 výrobců na Porsche 911 Carrera a 5 na Range Rover Evoque.

Autem roku 2012 v ČR se stal vůz Ford Focus. Dodávají na něj a prestižní označení „Dodavatel pro Auto roku 2012 v České republice" získaly firmy:

3 M Česko, spol. s r.o. Robert Bosch odbytová s.r.o.

A.Raymond Jablonec s.r.o. Saar Gummi Czech s.r.o.

BARUM Continental spol. s r.o. Saint – Gobain Sekurit ČR, spol. s r.o.

Behr Ostrava s.r.o. Seco Group a.s.

CONSTRUCT Czech a.s. TRW Autoelektronika s.r.o.

Gumárny Zubří, akciová společnost TRW – DAS a.s.

Kamax s.r.o. Visteon – Autopal, s.r.o.

KES-kabelové a elektrické systémy, spol. s r.o. WITTE Nejdek, spol. s r.o.

Monroe Czechia s.r.o.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3