INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP") zveřejnila výsledky tipovací soutěže „Pojisti a vyhraj nové auto nebo 100x10 000 Kč", kterou třetí největší pojišťovna na trhu s povinným ručením podpořila svou kampaň pro sezónu 2012.CPP_logo_2010

Klíčem ke klíčkům k novému vozu Ford Fiesta bylo co nejpřesněji tipnout, kolik platných smluv v povinném ručení bude mít ČPP na konci listopadu 2011. Nejúspěšnější tipující byl pan Pavel z Prahy, který se od skutečnosti odchýlil pouze o 8 klientů. Správným tipem byla hodnota 1 025 181 platných smluv.

Právě uplynulý rok zaznamenala ČPP nejlepší výsledky ze všech pojišťoven na trhu, které nabízejí povinné ručení. Klientský kmen ČPP meziročně posílila o více než 58 tisíc vozidel a stala se tak tahounem trhu povinného ručení. Díky největšímu přírůstku v klientském kmeni se ČPP stala vloni teprve třetí pojišťovnou, která má ve své databázi více než milión pojištěných vozidel.

Vedle hlavní výhry v podobě nového vozu Ford Fiesta se v tipovací soutěži „Pojisti a vyhraj nové auto nebo 100x10 000 Kč" hrálo ještě o peněžní prémii ve výši deset tisíc korun určenou pro dalších sto výherců. Slavnostní předání peněžitých cen se uskuteční v nejbližších několika týdnech na regionálních ředitelstvích ČPP po celé ČR. Šťastný majitel vozu značky Ford převezme klíčky od svého nového automobilu osobně z rukou generálního ředitele Jaroslava Besperáta na pražské centrále.

Tipovací soutěž vyhlásila pojišťovna na poslední čtvrtletí loňského roku. V první polovině letošního února proběhlo vyhodnocení soutěže a následovaly telefonáty výhercům, kteří jen stěží věřili tomu, že právě jim se podařilo v soutěži vyhrát. „Opakovala se situace z doby před dvěma lety, kdy jsme po ukončení obdobné soutěže telefonicky kontaktovali výherce a gratulovali jim k výhře. Stejně jako tenkrát, mnozí nemohli uvěřit tomu, že právě jim se podařilo v soutěži vyhrát. Největší překvapení však jistě prožíval výherce nového vozu," uvedla ředitelka marketingu ČPP Jolana Kolaříková.

„Zejména v posledním půlroce jsme dosáhli poměrně vysokého čistého přírůstku klientů. Velmi si vážíme důvěry našich klientů, jejich spokojenost s našimi službami je pak pro nás největší výhrou. Tyto akce jsou jednou z příležitostí, jak můžeme našim klientům poděkovat za jejich přízeň," doplnila Kolaříková.

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je univerzální pojišťovnou, která nabízí svým klientům moderní produkty a komplexní pojistná řešení v oblasti životního i neživotního pojištění. Česká podnikatelská pojišťovna je třetím největším poskytovatelem povinného ručení na pojistném trhu v České republice. Společnost působí prostřednictvím 6 regionálních ředitelství, více než 70 poboček a 300 kanceláří na celém území ČR. Kompletní nabídka produktů je k dispozici na internetových stránkách www.cpp.cz. Telefonickým dotazům je vyhrazena klientská linka 841 444 555. ČPP předepsala v roce 2011 pojistné v celkové hodnotě 6,7 mld. Kč.

ČPP je součástí Vienna Insurance Group. Vienna Insurance Group, které agentura Standard & Poor´s udělila rating A+ (se stabilním výhledem), je nejlépe hodnocenou firmou hlavního indexu ATX Vídeňské burzy. Vienna Insurance Group se sídlem ve Vídni je jedním z předních pojišťovacích koncernů v zemích střední a východní Evropy. Mimo kmenového trhu v Rakousku je Vienna Insurance Group prostřednictvím podílu na pojišťovnách aktivní v Albánii, Bělorusku, Bulharsku, České republice, Černé Hoře, Estonsku, Gruzii, Chorvatsku, Lichtenštejnsku, Litvě, Lotyšsku, Maďarsku, Makedonii, Německu, Polsku, Rumunsku, Rusku, na Slovensku, v Srbsku, Turecku a na Ukrajině. Kromě toho existují pobočky Wiener Städtische Versicherung v Itálii a Slovinsku, jakož i pobočka Donau Versicherung v Itálii.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3