INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP") zveřejnila výsledky tipovací soutěže „Pojisti a vyhraj nové auto nebo 100x10 000 Kč", kterou třetí největší pojišťovna na trhu s povinným ručením podpořila svou kampaň pro sezónu 2012.CPP_logo_2010

Klíčem ke klíčkům k novému vozu Ford Fiesta bylo co nejpřesněji tipnout, kolik platných smluv v povinném ručení bude mít ČPP na konci listopadu 2011. Nejúspěšnější tipující byl pan Pavel z Prahy, který se od skutečnosti odchýlil pouze o 8 klientů. Správným tipem byla hodnota 1 025 181 platných smluv.

Právě uplynulý rok zaznamenala ČPP nejlepší výsledky ze všech pojišťoven na trhu, které nabízejí povinné ručení. Klientský kmen ČPP meziročně posílila o více než 58 tisíc vozidel a stala se tak tahounem trhu povinného ručení. Díky největšímu přírůstku v klientském kmeni se ČPP stala vloni teprve třetí pojišťovnou, která má ve své databázi více než milión pojištěných vozidel.

Vedle hlavní výhry v podobě nového vozu Ford Fiesta se v tipovací soutěži „Pojisti a vyhraj nové auto nebo 100x10 000 Kč" hrálo ještě o peněžní prémii ve výši deset tisíc korun určenou pro dalších sto výherců. Slavnostní předání peněžitých cen se uskuteční v nejbližších několika týdnech na regionálních ředitelstvích ČPP po celé ČR. Šťastný majitel vozu značky Ford převezme klíčky od svého nového automobilu osobně z rukou generálního ředitele Jaroslava Besperáta na pražské centrále.

Tipovací soutěž vyhlásila pojišťovna na poslední čtvrtletí loňského roku. V první polovině letošního února proběhlo vyhodnocení soutěže a následovaly telefonáty výhercům, kteří jen stěží věřili tomu, že právě jim se podařilo v soutěži vyhrát. „Opakovala se situace z doby před dvěma lety, kdy jsme po ukončení obdobné soutěže telefonicky kontaktovali výherce a gratulovali jim k výhře. Stejně jako tenkrát, mnozí nemohli uvěřit tomu, že právě jim se podařilo v soutěži vyhrát. Největší překvapení však jistě prožíval výherce nového vozu," uvedla ředitelka marketingu ČPP Jolana Kolaříková.

„Zejména v posledním půlroce jsme dosáhli poměrně vysokého čistého přírůstku klientů. Velmi si vážíme důvěry našich klientů, jejich spokojenost s našimi službami je pak pro nás největší výhrou. Tyto akce jsou jednou z příležitostí, jak můžeme našim klientům poděkovat za jejich přízeň," doplnila Kolaříková.

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je univerzální pojišťovnou, která nabízí svým klientům moderní produkty a komplexní pojistná řešení v oblasti životního i neživotního pojištění. Česká podnikatelská pojišťovna je třetím největším poskytovatelem povinného ručení na pojistném trhu v České republice. Společnost působí prostřednictvím 6 regionálních ředitelství, více než 70 poboček a 300 kanceláří na celém území ČR. Kompletní nabídka produktů je k dispozici na internetových stránkách www.cpp.cz. Telefonickým dotazům je vyhrazena klientská linka 841 444 555. ČPP předepsala v roce 2011 pojistné v celkové hodnotě 6,7 mld. Kč.

ČPP je součástí Vienna Insurance Group. Vienna Insurance Group, které agentura Standard & Poor´s udělila rating A+ (se stabilním výhledem), je nejlépe hodnocenou firmou hlavního indexu ATX Vídeňské burzy. Vienna Insurance Group se sídlem ve Vídni je jedním z předních pojišťovacích koncernů v zemích střední a východní Evropy. Mimo kmenového trhu v Rakousku je Vienna Insurance Group prostřednictvím podílu na pojišťovnách aktivní v Albánii, Bělorusku, Bulharsku, České republice, Černé Hoře, Estonsku, Gruzii, Chorvatsku, Lichtenštejnsku, Litvě, Lotyšsku, Maďarsku, Makedonii, Německu, Polsku, Rumunsku, Rusku, na Slovensku, v Srbsku, Turecku a na Ukrajině. Kromě toho existují pobočky Wiener Städtische Versicherung v Itálii a Slovinsku, jakož i pobočka Donau Versicherung v Itálii.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3