INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
hyperinzerce-logoProdej ojetých aut na internetu v roce 2011 meziročně vzrostl. Ukázaly to statistiky největšího českého inzertního portálu HyperInzerce.cz, podle nichž vzrostl počet inzerátů v sekci automobily oproti předchozímu roku o 61 %. Lidé nejčastěji prodávali starší automobily s cenou do 50 000 Kč. Zájem o online prodej ojetých vozů roste i v letošním roce.

Server HyperInzerce.cz evidoval ke konci loňského roku v sekci Automobily 145 tisíc inzerátů. Ve srovnání s rokem 2010 jde o 61% meziroční nárůst. Počet inzertních nabídek na prodej automobilů i nadále roste. K prvnímu březnu obsahovala motoristická sekce již 166 500 inzerátů. Lidé přitom nejvíce prodávají ojeté vozy starší 10 let s cenou do 50 000 Kč, které tvoří více než třetinu všech inzerátů.

„Lidé na portálu HyperInzerce.cz nejvíce prodávají vozy Škoda, tuto značku nabízí asi 15 000 inzerátů. K hodně prodávaným patří i značky Ford a Volkswagen se 7 500 inzeráty," sdělil Petr Beneš, ředitel společnosti HyperMedia, která portál HyperInzerce.cz provozuje. „Lidé na našem portálu nejčastěji inzerují starší levná auta. Čtvrtina inzerátů pak nabízí vozy do 100 000 korun a další čtvrtina pak automobily staré maximálně tři roky v ceně do 300 000 korun," doplnil Beneš.

Rostoucí zájem o ojeté automobily na internetu potvrzuje růst návštěvnosti motoristického portálu KatalogAutomobilů.cz, na který HyperMedia agreguje inzeráty z kategorie auto-moto. Ten v minulém roce navštívilo přes 1,5 milionu uživatelů. „Je vidět, že motoristická tematika a široká nabídka inzerátů uživatele zajímá. Od nového roku jsme na portále KataloAutomobilů.cz zaznamenali již téměř půl milionu návštěv," uvedla Veronika Rejžková, specialistka marketingu společnosti HyperMedia. „Na letošní návštěvnosti katalogu se pozitivně projevil nový design a další vylepšení, která jsme na začátku tohoto roku realizovali," dodala Rejžková.

Rostoucí zájem českých motoristů o ojeté automobily dokládají i statistiky Svazu dovozců automobilů. Podle jeho údajů si v loňském roce majitelé zaregistrovali do evidence motorových vozidel celkem 131 707 ojetých vozů, což je o 3,7 % více než předloni. Jde přitom o první meziroční nárůst nově zaregistrovaných ojetých automobilů od roku 2008, kdy bylo těchto vozů zaevidováno nejvíce.

Žebříček nejprodávanějších značek vozů na portálu HyperInzerce.cz:

1. Škoda

2. Ford

3. Volkswagen

4. Peugeot

5. Renault

6. Opel

7. Fiat

8. Citroen

Počet nově zaregistrovaných ojetých vozů (Zdroj: Sdružení dovozců automobilů)

Rok Počet zaregistrovaných vozů

2006 183143

2006 212869

2008 230974

2009 144602

2010 127034

2011 131707

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3