INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Direct_pojistovna_logoPoukázku na pohonné hmoty v hodnotě až 1000 Kč získá každý stávající klient DIRECT Pojišťovny, který od začátku dubna 2012 doporučí svého známého či kamaráda a ten si u DIRECTu sjedná autopojištění. Zkrátka nepřijde ani nový klient, který dostane měsíc povinného ručení zdarma. Takže kamarádi se zkrátka vyplatí.

„Jsme přesvědčeni, že osobní doporučení našich klientů, kteří tlumočí dobré zkušenosti s DIRECT Pojišťovnou svým známým, je pro nás tou nejlepší reklamou. A protože jim chceme poděkovat, připravili jsme si pro ně atraktivní odměny v podobě poukázek na pohonné hmoty v hodnotě 500 až 1000 korun v závislosti na výši pojistné částky jejich stávající smlouvy u DIRECT Pojišťovny," řekl Ondřej Havlík, ředitel pro strategii, marketing a vztahy se zákazníky DIRECT Pojišťovny.

Novou akční nabídku pod heslem „Kamarád se vyplatí" spouští DIRECT Pojišťovna 2. dubna 2012. Princip nabídky je jednoduchý: pokud stávající klient doporučí DIRECT Pojišťovnu svému známému, který si u ní zřídí povinné ručení nebo havarijní pojištění, oba dva ušetří.

Stávající klient DIRECT Pojišťovny získá poukázku na pohonné hmoty v hodnotě 500 až 1 000 Kč. Výše odměny záleží na hodnotě smlouvy, kterou má tento klient u DIRECT Pojišťovny aktuálně uzavřenou. Smlouva do 5 000 Kč přinese doporučujícímu poukázku v hodnotě 500 Kč, smlouva do 10 000 Kč poukázku v hodnotě 700 Kč a smlouva nad 10 000 Kč poukázku za 1 000 Kč. Počet poukázek, které klient může získat, není omezen. Nový klient DIRECT Pojišťovny (tedy doporučený) získá povinné ručení na měsíc zdarma nad rámec aktuální nabídky.

Pro nové klienty DIRECT Pojišťovny samozřejmě platí i stávající nabídka pojištění čelního skla na 12 měsíců zdarma. Oprava čelního skla často není levnou záležitostí, kterou si řidiči většinou musí uhradit sami. Proto s ní velmi často otálejí a raději jezdí i s poškozeným sklem. DIRECT Pojišťovna tak touto nabídkou pokračuje v dlouhodobé podpoře zodpovědného chování na silnicích.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3