UNIQA pojišťovna spolupracuje s importérem vozů Hyundai dlouhodobě. Minulý rok přinesla speciální, tzv. Hyundai pojištění, zahrnující optimální kombinaci pojistné ochrany:
povinné ručení s navýšenými limity krytí 60 milionů korun pro škody na zdraví a 50 milionů korun pro škody na majetku;
kompletní havarijní pojištění;
úrazové pojištění cestujících dětí do 15 let s plněním pro případ smrti, trvalých následků, ale také s denním odškodněním za každý den hospitalizace, vyžádá-li si dopravní nehoda jejich léčení v nemocnici;
komfortnější asistenční služby oproti základnímu rozsahu;
přímá likvidace škod pro nehodu, kterou zaviní jiný řidič: klient se obrátí s žádostí o vyřízení na svoji pojišťovnu, která škodu zlikviduje, zaplatí a vyrovnání s viníkem si zajistí sama. Pro takový případ poskytuje UNIQA svému zákazníkovi rovněž náhradní vozidlo až na 30 dnů.
Od začátku ledna do konce března 2013 přidává UNIQA k Hyundai pojištění také asistenci pro nouzové situace UNIQA SafeLine RENT+ zdarma pro většinu modelů. Pouze u Hyundai i10 a i20 činí doplatek 1.999 korun ročně.
Asistence UNIQA SafeLine RENT+ zahrnuje tato plnění pro území celé Evropy:
Pomoc při nehodě: díky nárazovému čidlu (G senzoru) na vozidle se asistenční centrála ihned dozví o kolizi vozu. Obratem volá řidiče na mobil, aby s ním specifikovala případnou pomoc. Nezdaří-li se kontakt, například jedná-li se o vážnou havárii, posílá na přesně lokalizované místo záchranáře okamžitě.
Lokalizaci vozidla v případě odcizení: nenajde-li motorista zaparkovaný vůz na svém místě, kontaktuje asistenční centrálu s hlášením o odcizení. Díky palubní jednotce auto operátoři obratem lokalizují a za pomoci policie vrátí majiteli.
Nouzové tlačítko pro přivolání pomoci: přestane-li auto po cestě poslouchat, je možné ho stisknout a přivolat asistenční službu, která defekt buď odstraní na místě, nebo se postará o odtah a náhradní řešení pro posádku. Tlačítko lze využít i pro případ náhlé nevolnosti řidiče nebo jiné situace, která vyžaduje okamžité řešení.
Elektronická kniha jízd.
Analýza nehody pro případ nezaviněných škod v zájmu ochrany bonusu klienta.
Pro získání asistence UNIQA SafeLine RENT+ si klient Hyundai nechá zdarma namontovat a aktivovat telematickou jednotku do vozu u dealera, kde vůz kupuje.
(tz)