INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
logoKOMAV centru Královského města Slaný, na křižovatce ulic Třebízského a Palackého, byl postaven parkovací dům s kapacitou až 149 automobilů vybavený sofistikovanou technologií parkování - automatickým parkovacím systém KOMA Parking.

IMG_5783

nový, plně automatizovaný KOMA Parking vznikl v centru Slaného

Zahájení výstavby předcházela několikaletá příprava projektu pro zadání veřejné zakázky, ve které uspělo sdružení společností KOMA Industry s. r. o. z Ostravy jako dodavatel technologické části a PSJ a.s. z Jihlavy, která provedla stavební část díla. Parkovací dům je umístěn v centru města Slaný a slouží jak pro návštěvníky města, tak zejména místním obyvatelům, ať již ke krátkodobému či dlouhodobému stání i rezidentům. V parkovacím domě je možno zaparkovat až 149 automobilů od běžných sedanů po typ SUV. Objekt má 6 nadzemních a jedno podzemní patro. V přízemí je prostor nejen pro technické zázemí parkovacího domu, ale i pro komerční využití, o něž projevila zájem Komerční banka, a. s. pro svoji pobočku.

IMG_5816

parkovací dům pojme až 149 vozidel

Slavnostní uvedení parkovacího domu do zkušebního provozu se uskutečnilo za mimořádné pozornosti novinářů i občanů Slaného. Stalo se tak přestřižením pásky, kterého se zúčastnili hlavní aktéři realizace díla, (zleva:) starosta Slaného RNDr. Ivo Rubík, spolu s Ing. Janem Kadlecem, ředitelem divize Čechy PSJ, a. s. Jihlava, a Gustavem Kotajnym, jednatelem KOMA Industry, s. r. o.

.

IMG_5879

Zbudováním a využíváním plně automatizovaného parkovacího domu se město Slaný stává příkladem, kterým budou jistě brzy následovat i další města zápasící s nedostatkem parkovacích míst ve svých centrech. Jak při slavnostním zahájení zkušebního provozu řekl Ing. David Kotajný, šéf odd. APS ostravské společnosti KOMA Industry, s. r. o., „V řešení KOMA Parking využívající technologie parkování III. tisíciletí se snoubí řada výhod od pohodlného a rychlého zaparkování, bezpečnosti zaparkovaných vozidel přes přátelský přístup k životnímu prostředí až po efektivní využití volného místa." Podle starosty Slaného RNDr. Ivo Rubíka, bude systém až do konce letošního srpna fungovat ve zkušebním provozu, přičemž v prvních dvou měsících pak pro obyvatele Slaného zdarma. Parkovací dům svým vnějším provedením odpovídá těm nejpřísnějším architektonickým požadavkům odboru kultury a Národního památkového ústavu.

(jn)

IMG_5897 ukázka zaparkování vozidla

koma_slany

od této chvíle je vozidlo svěřeno automatickému systému uložení vozidla řízeného počítačem

5555každé vozidlo najde v útrobách parkovacího domu své místo

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3