Specialista v oblasti baterií Johnson Controls osvěžuje značku VARTA. Nové logo, nový slogan, nový design produktů, stejně jako kompletně nové internetové stránky jsou představovány v rámci celoevropské kampaně „It all starts with VARTA“, která je investicí Johnson Controls do budoucnosti: Na trhu, který se v předchozích letech neustále měnil, se VARTA představuje jako dynamická a inovativní značka.
Slogan „It all starts with VARTA“ vyjadřuje přední pozici na trhu v oblasti startovacích baterií a odkazuje na plnou důvěru zákazníků a obchodních partnerů.
Nová kampaň přináší profit velkoobchodním prodejcům a autoservisům
Svým po všech stránkách novým vzhledem podpoří VARTA velkoobchodní prodejce a partnerské servisy, protože celoevropská mediální kampaň staví značku do centra pozornosti. „Chceme upevnit a získat ještě lepší pozici značky VARTA na trhu a rovněž ukázat, že naše technologie v odvětví ukazují směr,“ řekl Jindřich Berný, obchodní ředitel pro Českou a Slovenskou republiku. „Cílem kampaně je utvrdit naše velkoobchodní prodejce a autoservisy v tom, aby nabízeli kvalitní produkty a servis značky VARTA.“
Proměna značky se odráží v novém vzhledu, od nového loga přes design produktů až po nové internetové stránky. „Vysíláme tak jasný signál: VARTA nabízí baterie a k tomu i příslušný servis,“ uvedl Jindřich Berný. Značka tak například prostřednictvím servisního programu VARTA Start-Stop (VSSP) poskytuje podporu při výměně baterií Start-Stop zejména nezávislým autoservisům. Instalace a výměna těchto baterií zde hraje skutečně stále důležitější úlohu. S technologií Start-Stop AGM a vestavěnou mřížkou PowerFrame® poskytuje VARTA v této oblasti inovativní řešení.
Celoevropská kampaň
Na základě 125leté zkušenosti a četných vítězství v nejrůznějších testech, jako například v nedávno zveřejněném bateriovém testu ADAC a německé nadace Stiftung Warentest, se VARTA těší velké důvěře – jak u autovýrobců jako prvotní vybavení, tak na trhu s náhradními díly. „Jméno VARTA označuje přední technologie a vysokou spolehlivost. To chceme zdůraznit i novým logem a sloganem „It all starts with VARTA“, vysvětlil Jindřich Berný.
Mediální kampaň je nejrozsáhlejší kampaní v celé historii podniku: 17. ledna byla představena ve 20 evropských zemích a zasáhla více než pět milionů uživatelů. Kvalitu značky přitom symbolizuje nový design produktů. „Navíc jsou jednotlivé typy našich baterií nyní od sebe lépe rozeznatelné a snáze identifikovatelné. Logo PowerFrame na bateriích zákazníkům garantuje, že kupují nejvyšší kvalitu,“ dodal Jindřich Berný.
Nový vzhled internetových stránek
Zcela nově vyvinutá internetová stránka VARTA odráží globální expanzi značky v budoucnu. Nový internetový výstup je optimalizovaný pro vyhledávače a nabízí rychlou a jednoduchou navigaci stejně jako rozsáhlý obsah s informacemi ke všem produktům a servisu. Pomocí nového vyhledávače produktů a prodejců zákazníci rychle najdou to, co hledají.
Power Solutions
Divize Power Solutions společnosti Johnson Controls je světovou jedničkou mezi výrobci automobilových baterií, pokročilých technologií pro hybridní a elektrická vozidla a vozidla využívající technologii Start-Stop. Jejich 50 výrobních, recyklačních a distribučních závodů dodává více než jednu třetinu světové produkce olověných akumulátorů hlavním výrobcům automobilů a prodejcům autopříslušenství. Skrze inovace udává tempo ve vývoji pokročilých akumulátorů pro hybridní a elektrická vozidla. Johnson Controls byla první společností na světě, která vytvořila lithium-iontové akumulátory pro masově vyráběná hybridní vozidla. Firemní odhodlání chránit životní prostředí a jít cestou trvalé udržitelnosti dokazuje používání nejlepších technologií, výrobních a recyklačních postupů.
(tz)