„V době, kdy je marže z prodeje vozidel velmi malá, bývá hlavním zdrojem příjmů především servis a opravy vozidel. Autosalony proto nabízí svým klientům různé slevy a bonusy na opravy, aby se k nim klient po prodeji vozidla vracel", řekl Petr Schütz, ředitel odboru prodeje pojištění vozidel ČPP. „Náš produkt podporuje tuto vazbu mezi autosalonem a jeho klientem, a to jak při prodeji vozidla, tak následně při jeho servisu či opravě", vysvětlil Schütz.
Základem tohoto produktu je úspěšná produktová řada Autopojištění Combi Plus, zahrnující všechna důležitá pojištění vozidla od povinného ručení přes havarijní pojištění až po zajímavá připojištění. Výhody modifikovaného produktu „Domovského autosalonu ČPP" spočívají především ve zvýhodněních, kterých se klientům dostane v případě pojistné události a následném servisu, který poskytne Domovský autosalon, podporovaný produktem pojišťovny. Základním předpokladem je evidence domovského autosalonu u příslušné pojistné smlouvy v databázi pojišťovny.
Hlavní výhody produktu lze shrnout do následujících oblastí:
1. Přednostní nabídka odtahu nepojízdného vozidla do Domovského autosalonu spolu s možností přivezení náhradního vozidla na místo nehody
2. Oprava poškozeného vozidla zdarma bez odečtení spoluúčasti
3. Zajištění mobility klienta zapůjčením náhradního vozidla až na 28 dnů
4. Vozidlo si klient přebírá v den ukončení opravy bez čekání na tzv. krycí dopis
5. Uhrazení odečtené spoluúčasti u totální (úplné) škody v případě zakoupení nového vozidla opětovně ve svém domovském autosalonu
Produkt Domovský autosalon ČPP zvýhodňuje svými parametry nejen klienta přímo při zakoupení vozu, ale i autosalon samotný. Sjednání produktu je jednoduché, rychlé, přehledné a jasné. V současné době si lze tento produkt zakoupit již u více než 100 autosalonů na území České republiky, jejichž seznam, který se stále rozšiřuje, lze nalézt na internetových stránkách ČPP.
Uvedením tohoto produktu na trh ČPP potvrzuje svou aktivní roli v oblasti autopojištění, jen v povinném ručení zaujímá s více než 970 tisíci pojištěnými vozidly třetí místo na trhu.
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je univerzální pojišťovnou, která nabízí svým klientům moderní produkty a komplexní pojistná řešení v oblasti životního i neživotního pojištění. Česká podnikatelská pojišťovna je třetím největším poskytovatelem povinného ručení na pojistném trhu v České republice. Společnost působí prostřednictvím 10 oblastních ředitelství, více než 70 poboček a 300 kanceláří na celém území ČR. Kompletní nabídka produktů je k dispozici na internetových stránkách www.cpp.cz. Telefonickým dotazům je vyhrazena klientská linka 841 444 555. ČPP předepsala v roce 2010 pojistné v celkové hodnotě 6,4 mld. Kč.
ČPP je součástí Vienna Insurance Group. Na burze kótovaná Vienna Insurance Group (VIG) se sídlem ve Vídni je jedním z předních pojišťovacích koncernů v zemích střední a východní Evropy. Mimo kmenového trhu v Rakousku je Vienna Insurance Group prostřednictvím podílu na pojišťovnách aktivní v Albánii, Bělorusku, Bulharsku, České republice, Černé Hoře, Estonsku, Gruzii, Chorvatsku, Lichtenštejnsku, Litvě, Lotyšsku, Maďarsku, Makedonii, Německu, Polsku, Rumunsku, Rusku, na Slovensku, v Srbsku, Turecku a na Ukrajině. Kromě toho existují pobočky Wiener Städtische Versicherung v Itálii a Slovinsku, jakož i pobočka Donau Versicherung v Itálii.
Vienna Insurance Group (VIG) je na rakouském trhu zastoupena Wiener Städtische Versicherung, Donau Versicherung a Sparkassen Versicherung.