INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

 L223222Na první lásku se nezapomíná. O těch s koňmi pod kapotou a čtyřmi koly to platí dvojnásob. Dodnes si rád vybavuji svoje první auto, kterým byl ojetý Fiat 600 D. Sloužil mi oddaně, přestože jsem se o něj nestaral nejlépe. Škoda, že v té době jsem ještě nemohl využít služeb, které dnes nabízí motoristům AUTOCENTRUM Dojáček. Byli bychom na tom jak já – vlastník a řidič, tak i můj vůz mnohem lépe. A proto jsem i trochu záviděl, když jsem si povídal s ředitelkou společnosti Ing. Jitkou Veselou o tom, co AUTOCENTRUM pro motoristy dělá.

Když se dříve řeklo Dojáček, vytanul na mysli každému italský Fiat. I když tohle spojení stále platí, dnes patří do Autocentra Dojáček víc značek. Proč?

Pochopitelně se snažíme rozšířit naši prodejní i servisní nabídku. Na modelu nadnárodních automobilek je jasné, že kdo není schopen se spojit a oslovit zákazníka širším sortimentem produktů a služeb, nemá v dnešní době šanci přežít. Proto i v AUTOCENTRU Dojáček naši nabídku neustále obohacujeme i zkvalitňujeme.

Jaké služby motoristům v hlavním městě nabízíte?

Především prodejní a servisní zázemí pro značky Citroën, Fiat, Jeep, Lancia/Chrysler, Chevrolet a Kymko. Jako autorizovaný servis pak značky VW, Saab, Opel, Dodge a další. Máme tři prodejní místa v Praze 9 a 10.

Proč by měli zákazníci přijet právě k vám, v čem jste na trhu jedineční?

Právě díky tomuto širokému portfoliu značek a služeb, které máme. Jsme tradiční, dlouholeté dealerství renomovaných značek. Již 22 let nabízíme zájemcům kompletní služby, počínaje prodejem a kvalitním servisem. Zároveň zajistíme pojištění a pomůžeme s financováním. Nově jsme otevřeli samostatný pneuservis se skvělou cenou za celoroční uskladnění pneumatik. Je možné u nás využít také službu Domovského autosalonu spojenou s řadou výhod.

Novinkou vaší firmy je Bosch Car Service. Pro koho jsou služby určeny a jak obohacují klientskou péči autoservisu?

Bosch Car Servis je nabídka servisních prací pro majitele všech značek vozidel – od pravidelných servisních prohlídek a běžnou údržbu přes mechanické práce až po diagnostiku systémů. Údržbu vozu lze navíc provádět i v záruční době, aniž by tím zákazník přišel o záruku výrobce. Tím samozřejmě zákazníkům vycházíme vstříc, zejména těm, kteří hledají pravidelný kvalitní servis za optimální cenu.

V tvrdé konkurenci nestačí jen umět, ale dát o sobě i správným způsobem vědět. Daří se vám to?

Doufáme, že ano – volíme aktivnější způsob prezentace – samozřejmě nastavený pro jednotlivé značky. Počínaje klasickým media mixem, různými partnerstvími a promoakcemi konče. Snažíme se, aby ACD nebylo jen tradičním prodejcem značky Fiat, jak to léta bylo v povědomí lidí, ale aby si je zákazníci automaticky spojovali se značkou Citroën nebo třeba Jeep. A hlavně, aby si vždy dali dohromady tradici, kvalitní práci a dobrou cenu se jménem AUTOCENTRUM Dojáček.

za rozhovor poděkoval Pavel Kačer

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3