Na první lásku se nezapomíná. O těch s koňmi pod kapotou a čtyřmi koly to platí dvojnásob. Dodnes si rád vybavuji svoje první auto, kterým byl ojetý Fiat 600 D. Sloužil mi oddaně, přestože jsem se o něj nestaral nejlépe. Škoda, že v té době jsem ještě nemohl využít služeb, které dnes nabízí motoristům AUTOCENTRUM Dojáček. Byli bychom na tom jak já – vlastník a řidič, tak i můj vůz mnohem lépe. A proto jsem i trochu záviděl, když jsem si povídal s ředitelkou společnosti Ing. Jitkou Veselou o tom, co AUTOCENTRUM pro motoristy dělá.
Když se dříve řeklo Dojáček, vytanul na mysli každému italský Fiat. I když tohle spojení stále platí, dnes patří do Autocentra Dojáček víc značek. Proč?
Pochopitelně se snažíme rozšířit naši prodejní i servisní nabídku. Na modelu nadnárodních automobilek je jasné, že kdo není schopen se spojit a oslovit zákazníka širším sortimentem produktů a služeb, nemá v dnešní době šanci přežít. Proto i v AUTOCENTRU Dojáček naši nabídku neustále obohacujeme i zkvalitňujeme.
Jaké služby motoristům v hlavním městě nabízíte?
Především prodejní a servisní zázemí pro značky Citroën, Fiat, Jeep, Lancia/Chrysler, Chevrolet a Kymko. Jako autorizovaný servis pak značky VW, Saab, Opel, Dodge a další. Máme tři prodejní místa v Praze 9 a 10.
Proč by měli zákazníci přijet právě k vám, v čem jste na trhu jedineční?
Právě díky tomuto širokému portfoliu značek a služeb, které máme. Jsme tradiční, dlouholeté dealerství renomovaných značek. Již 22 let nabízíme zájemcům kompletní služby, počínaje prodejem a kvalitním servisem. Zároveň zajistíme pojištění a pomůžeme s financováním. Nově jsme otevřeli samostatný pneuservis se skvělou cenou za celoroční uskladnění pneumatik. Je možné u nás využít také službu Domovského autosalonu spojenou s řadou výhod.
Novinkou vaší firmy je Bosch Car Service. Pro koho jsou služby určeny a jak obohacují klientskou péči autoservisu?
Bosch Car Servis je nabídka servisních prací pro majitele všech značek vozidel – od pravidelných servisních prohlídek a běžnou údržbu přes mechanické práce až po diagnostiku systémů. Údržbu vozu lze navíc provádět i v záruční době, aniž by tím zákazník přišel o záruku výrobce. Tím samozřejmě zákazníkům vycházíme vstříc, zejména těm, kteří hledají pravidelný kvalitní servis za optimální cenu.
V tvrdé konkurenci nestačí jen umět, ale dát o sobě i správným způsobem vědět. Daří se vám to?
Doufáme, že ano – volíme aktivnější způsob prezentace – samozřejmě nastavený pro jednotlivé značky. Počínaje klasickým media mixem, různými partnerstvími a promoakcemi konče. Snažíme se, aby ACD nebylo jen tradičním prodejcem značky Fiat, jak to léta bylo v povědomí lidí, ale aby si je zákazníci automaticky spojovali se značkou Citroën nebo třeba Jeep. A hlavně, aby si vždy dali dohromady tradici, kvalitní práci a dobrou cenu se jménem AUTOCENTRUM Dojáček.
za rozhovor poděkoval Pavel Kačer