Společnosti Auto Palace se za uplynulých 7 měsíců podařilo výrazně navýšit počet uzavřených fleetových obchodů. Od začátku tohoto roku prodala prostřednictvím leasingových společností celkem 1 224 vozů, což oproti stejnému období v roce 2014 znamená nárůst o fantastických 262 procent.
Mezi aktuálně nejvýznamnější partnery, jež za poslední období uzavřeli prostřednictvím leasingových společností v Auto Palace fleetové smlouvy, patří např. společnosti Elit, Bohemia Energy, GE Money, Čepos, Mediatel, Mondelez, Philip Morris ČR, Doosan Škoda Power nebo Broker Consulting.
Auto Palace si vybírají zejména proto, že agresivní politika firmy jim umožňuje poskytnout vždy nejvýhodnější cenu na trhu. Díky nepřekonatelnému výběru 11 předních automobilových značek a silnému ekonomickému zázemí s mnohaletými zkušenostmi na automobilovém trhu je Auto Palace schopna realizovat bez problémů i velké fleetové obchody v neomezeném počtu vozů. Má přes 1 500 vozů skladem, navíc přes sto vozidel je v dealerstvích Auto Palace připraveno k okamžité testovací jízdě. Pro zajištění maximálního pohodlí zákazníků zaměstnává 22 odborníků na fleetové obchody.
V současnosti největší obchod byl v Auto Palace uzavřen přes importéra vozů Opel do ČR, který si dealerství vybral jako silného a spolehlivého partnera. Prostřednictvím leasingové společnosti Lease Plan byl uzavřen obchod na celkový prodej 102 vozů Opel Insignia pro nezávislou zprostředkovatelskou a konzultační společnost v oblasti financí, společnost Broker Consulting. Společnosti momentálně řeší rozšíření kontraktu o další vozy.
„Cílem naší společnosti je nabídnout každém našemu partnerovi individuální řešení při nákupu vozů a to se nám také dlouhodobě daří plnit. Oboustranná výhodnost obchodů zaručuje spokojenost na obou stranách a Auto Palace zajišťuje významný podíl v prodejích automobilů. Jen za posledních sedm měsíců se podařilo naší společnosti navýšit počet uzavřených fleetových smluv na více než dvouapůlnásobek než v loňském roce. V číselném vyjádření znamenají fleetové obchody zhruba ¼ celkových prodejů Auto Palace a do budoucna, vzhledem k implementaci naší cenové politiky mezi všemi partnerskými skupinami, chceme tento podíl ještě zvýšit,“ řekl Ralph Howie, generální ředitel Auto Palace.
(tz)