INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Modernizaci svých prodejních ploch Mazda v Praze a Brně dokončil dealer č. 1 této značky, společnost Auto Palace.Investice na přestavbu, která trvala zhruba 3 měsíce, si vyžádala 6 mil. Kč. Společnost do konce roku plánuje zmodernizovat ještě své showroomy pro značku Mitsubishi a Ford, a to ve výši 5 mil. Kč.

Výrazné finanční prostředky vynaložila společnost Auto Palace na modernizaci stávajících showroomů vozů Mazda v Praze a Brně. Investice, jež zahrnovala stavební úpravy jak vnějšího označení, tak vnitřní plochy, jako např. výměnu osvětlení, dlažby nebo inventáře, přišla společnost na 6 mil. Kč.

Do konce roku chce firma investovat ještě do přestavby showroomů značek Mitsubishi a Ford, v jejichž prodejích Auto Palace rovněž zastává pozici č. 1. Celková modernizace prodejních ploch v ČR a SR vyjde společnost na více než 20 mil. Kč a v dalších letech bude pokračovat.

„Auto Palace byl v letech 1991 – 2006 importérem vozů Mazda do ČR. Protože jsme v počtu prodejů této značky stále na pozici č. 1, využili jsme koncepce importéra, jež mj. zahrnuje i novou image prodejních míst, a rozhodli se do modernizace investovat. Věříme, že příjemné moderní prostředí zajistí našim klientům ještě pohodlnější nákup u nás a nám naopak možnost poskytovat jim ještě nejkvalitnější servis a upevnitnaši pozici prodejce číslo 1,” říká Ralph Howie, generální ředitel společnosi Auto Palace.

 Jedničkou jsme se stali díky špičkovým službám zákazníkům a jsem si jist, že oživení prostor povede k tomu, aby se u nás zákazníci cítili ještě lépe a byli jsme pro stále více zákazníků volbou číslo jedna,“dodává Ralph Howie, generální ředitel Auto Palace.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3