Modernizaci svých prodejních ploch Mazda v Praze a Brně dokončil dealer č. 1 této značky, společnost Auto Palace.Investice na přestavbu, která trvala zhruba 3 měsíce, si vyžádala 6 mil. Kč. Společnost do konce roku plánuje zmodernizovat ještě své showroomy pro značku Mitsubishi a Ford, a to ve výši 5 mil. Kč.
Výrazné finanční prostředky vynaložila společnost Auto Palace na modernizaci stávajících showroomů vozů Mazda v Praze a Brně. Investice, jež zahrnovala stavební úpravy jak vnějšího označení, tak vnitřní plochy, jako např. výměnu osvětlení, dlažby nebo inventáře, přišla společnost na 6 mil. Kč.
Do konce roku chce firma investovat ještě do přestavby showroomů značek Mitsubishi a Ford, v jejichž prodejích Auto Palace rovněž zastává pozici č. 1. Celková modernizace prodejních ploch v ČR a SR vyjde společnost na více než 20 mil. Kč a v dalších letech bude pokračovat.
„Auto Palace byl v letech 1991 – 2006 importérem vozů Mazda do ČR. Protože jsme v počtu prodejů této značky stále na pozici č. 1, využili jsme koncepce importéra, jež mj. zahrnuje i novou image prodejních míst, a rozhodli se do modernizace investovat. Věříme, že příjemné moderní prostředí zajistí našim klientům ještě pohodlnější nákup u nás a nám naopak možnost poskytovat jim ještě nejkvalitnější servis a upevnitnaši pozici prodejce číslo 1,” říká Ralph Howie, generální ředitel společnosi Auto Palace.
„Jedničkou jsme se stali díky špičkovým službám zákazníkům a jsem si jist, že oživení prostor povede k tomu, aby se u nás zákazníci cítili ještě lépe a byli jsme pro stále více zákazníků volbou číslo jedna,“dodává Ralph Howie, generální ředitel Auto Palace.
(tz)