INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Zatímco se evropská veřejnost potěší automobilovými novinkami i běžnou produkcí na autosalónu ve Frankfurtu již koncem září, o pár dní později, ve dnech 1. až 4. října bude mít své brány otevřený jediný letošní český autosalón. Výstava Autoshow Praha se uskuteční již po osmnácté, podruhé ve zcela nové podobě.

Pětačtyřicet značek představí svou produkci i nejnovější modely. Očekává se téměř dvacet premiér včetně domácích produktů Hyundai Tuscon a Škoda Superb Combi. Jmenovat lze i další vozy jako jsou Cadillac ATS-V, Escalade, Corvette C7, Ferrari 488 GTB, Ford Mustang, S-Max a Galaxy, Honda H-RV, Jazz a Type-R, Jaguar XF, Kia Cee'd, Lexus RC 200t, Opel Astra a Corsa, Renault Kadjar, Subaru Levorg, Toyota Auris a Avensis, Volkswagen Touran či Volvo XC90, případně sportovní exot VUHL 05.

Po příchodu na venkovní ploše se návštěvníci seznámí především s užitkovými vozy včetně novinek. Průmyslový palác bude v drtivé většině zaplněn osobními vozy, které představí multidealeři za podpory výrobců a dovozců. Další značky budou vystaveny v Křižíkových pavilónech, kde najdou své místo i dodavatelé příslušenství a doprovodný program. Chybět nebudou ani elektromobily a na své si přijdou i milovníci historie prostřednictvím veteránů a youngtimerů.

Cílem výstavy Autoshow Praha 2015 není jen výstava luxusních značek vozů, ale také možnost nabídnout návštěvníkům svezení ve vybraných vozech formou testovacích jízd. Proto bude pro veřejnost připraveno téměř tři desítky vozů k testovacím jízdám. Dnes již můžeme sdělit, že k dispozici budou vozy značek Dacia, Fiat, Ford, Hyundai, Infiniti, Isuzu, Kia, Land Rover, Renault, Škoda, Volkswagen včetně několika novinek.

Punc celostátní výstavy dodává záštita od Sdružení automobilového průmyslu, které je v České republice čím dál silnější a dá se říci, že tvoří páteř ekonomiky. O jejím růstu svědčí i rostoucí prodeje osobních a užitkových vozů, kterým je výstava Autoshow Praha 2015 především zasvěcena. Pro zajímavost dodejme, že od ledna do srpna letošního roku se v České republice prodalo téměř 153 tisíc nových osobních automobilů, což je proti stejnému období loňského roku o 22 % více.

Data výstavy:

Termín konání:1. – 4. 10. 2015

Místo konání: VÝSTAVIŠTĚ PRAHA – HOLEŠOVICE

Průmyslový palác

Křižíkovy pavilóny

Venkovní plocha

Organizátor:INCHEBA EXPO PRAHA spol. s r.o.

Otevírací hodiny: 1. 10.10.00 – 19.00

(10.00 - 12.00 - novináři, odborná veřejnost)
2. - 3. 10.10.00 – 19.00
4. 10. 10.00 – 16.00

Vstupné: 150 Kč dospělí
100 Kč  zlevněné
(děti od 6 do 15 let, studenti, důchodci)
300 Kč  rodinné (2 dospělí, 2 děti)
zdarma ZTP, ZTP/P

                                  www.autoshowpraha.cz

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3