INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Prodejní výsleAuto Palace Spořilov panoramadky společnosti Auto Palace jsou po třetím čtvrtletí velmi dobré. V posledních 3 měsících firma prodala celkem 2 430 nových vozů, což je v porovnání s předchozími dvěma čtvrtletími prozatím nejvíce. Od začátku roku si zákazníci u jednoho z předních automobilových dealerů v ČR koupili celkem 6 832 aut, což znamená meziroční nárůst oproti roku 2014 o 28 procent. Firma růstově jednoznačně překoná prodejní výsledky z loňska, kdy prodala 7 167 nových aut.

 Podmínky pro nákup nového vozu jsou v ČR stále velmi příznivé. To se také promítá v počtu prodaných vozů Auto Palace, jichž za poslední tři čtvrtletí tohoto roku prodala celkem 2 430. Prodeje zánovních vozů rovněž rostly – firma jich prodala za poslední kvartál celkem 602, ovšem v meziročním srovnání jde o nárůst o pouhých 8 %. To potvrzuje, že čeští zákazníci v součastnosti spíše preferují nákup nového vozu před ojetinou.

Hlavní příčinou růstu je současné nákupní chování českých domácností, jejichž spotřeba se po letech stagnace znovu zvyšuje, a agresivní cenová politika Auto Palace, která dává zákazníkovi jedinečnou příležitost pořídit nový vůz za jednu z nejnižších cen v posledních měsících.

Zajímavým ukazatelem je zároveň nárůst v pořizovací ceně automobilu. Byť základní ceny modelů jsou jedny z nejnižších za poslední období, zákazníci si oproti loňskému roku, a stejně tak, jako v roce 2013, více připlácí za nadstandardní výbavu. Za poslední kvartál letošního roku tak průměrná cena nového vozu pořízeného v Auto Palace činila zhruba 355 000 Kč.

„S letošními výsledky jsme prozatím více než spokojeni. Nárůsty našich prodejů jsou v průměru o 5 – 8 % nad trhem v ČR, což dokazuje, že politika a strategie volená směrem k našim zákazníkům je správná a dává smysl nám i jim“, říká Ralp Howie, generální ředitel Auto Palace. „Věříme, že i celková čísla za rok 2015 budou tak dobrá a my dosáhneme vytyčeného obratu 4 miliardy Kč a až 10 000 nových prodaných vozů,“ dodal Ralph Howie.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3