INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Prodejní výsleAuto Palace Spořilov panoramadky společnosti Auto Palace jsou po třetím čtvrtletí velmi dobré. V posledních 3 měsících firma prodala celkem 2 430 nových vozů, což je v porovnání s předchozími dvěma čtvrtletími prozatím nejvíce. Od začátku roku si zákazníci u jednoho z předních automobilových dealerů v ČR koupili celkem 6 832 aut, což znamená meziroční nárůst oproti roku 2014 o 28 procent. Firma růstově jednoznačně překoná prodejní výsledky z loňska, kdy prodala 7 167 nových aut.

 Podmínky pro nákup nového vozu jsou v ČR stále velmi příznivé. To se také promítá v počtu prodaných vozů Auto Palace, jichž za poslední tři čtvrtletí tohoto roku prodala celkem 2 430. Prodeje zánovních vozů rovněž rostly – firma jich prodala za poslední kvartál celkem 602, ovšem v meziročním srovnání jde o nárůst o pouhých 8 %. To potvrzuje, že čeští zákazníci v součastnosti spíše preferují nákup nového vozu před ojetinou.

Hlavní příčinou růstu je současné nákupní chování českých domácností, jejichž spotřeba se po letech stagnace znovu zvyšuje, a agresivní cenová politika Auto Palace, která dává zákazníkovi jedinečnou příležitost pořídit nový vůz za jednu z nejnižších cen v posledních měsících.

Zajímavým ukazatelem je zároveň nárůst v pořizovací ceně automobilu. Byť základní ceny modelů jsou jedny z nejnižších za poslední období, zákazníci si oproti loňskému roku, a stejně tak, jako v roce 2013, více připlácí za nadstandardní výbavu. Za poslední kvartál letošního roku tak průměrná cena nového vozu pořízeného v Auto Palace činila zhruba 355 000 Kč.

„S letošními výsledky jsme prozatím více než spokojeni. Nárůsty našich prodejů jsou v průměru o 5 – 8 % nad trhem v ČR, což dokazuje, že politika a strategie volená směrem k našim zákazníkům je správná a dává smysl nám i jim“, říká Ralp Howie, generální ředitel Auto Palace. „Věříme, že i celková čísla za rok 2015 budou tak dobrá a my dosáhneme vytyčeného obratu 4 miliardy Kč a až 10 000 nových prodaných vozů,“ dodal Ralph Howie.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3