Prodejní výsledky společnosti Auto Palace jsou po třetím čtvrtletí velmi dobré. V posledních 3 měsících firma prodala celkem 2 430 nových vozů, což je v porovnání s předchozími dvěma čtvrtletími prozatím nejvíce. Od začátku roku si zákazníci u jednoho z předních automobilových dealerů v ČR koupili celkem 6 832 aut, což znamená meziroční nárůst oproti roku 2014 o 28 procent. Firma růstově jednoznačně překoná prodejní výsledky z loňska, kdy prodala 7 167 nových aut.
Podmínky pro nákup nového vozu jsou v ČR stále velmi příznivé. To se také promítá v počtu prodaných vozů Auto Palace, jichž za poslední tři čtvrtletí tohoto roku prodala celkem 2 430. Prodeje zánovních vozů rovněž rostly – firma jich prodala za poslední kvartál celkem 602, ovšem v meziročním srovnání jde o nárůst o pouhých 8 %. To potvrzuje, že čeští zákazníci v součastnosti spíše preferují nákup nového vozu před ojetinou.
Hlavní příčinou růstu je současné nákupní chování českých domácností, jejichž spotřeba se po letech stagnace znovu zvyšuje, a agresivní cenová politika Auto Palace, která dává zákazníkovi jedinečnou příležitost pořídit nový vůz za jednu z nejnižších cen v posledních měsících.
Zajímavým ukazatelem je zároveň nárůst v pořizovací ceně automobilu. Byť základní ceny modelů jsou jedny z nejnižších za poslední období, zákazníci si oproti loňskému roku, a stejně tak, jako v roce 2013, více připlácí za nadstandardní výbavu. Za poslední kvartál letošního roku tak průměrná cena nového vozu pořízeného v Auto Palace činila zhruba 355 000 Kč.
„S letošními výsledky jsme prozatím více než spokojeni. Nárůsty našich prodejů jsou v průměru o 5 – 8 % nad trhem v ČR, což dokazuje, že politika a strategie volená směrem k našim zákazníkům je správná a dává smysl nám i jim“, říká Ralp Howie, generální ředitel Auto Palace. „Věříme, že i celková čísla za rok 2015 budou tak dobrá a my dosáhneme vytyčeného obratu 4 miliardy Kč a až 10 000 nových prodaných vozů,“ dodal Ralph Howie.
(tz)