INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Chudeřická společnost AGC Automotive Czech, největší evropský výrobce automobilových skel, se podílí na zasklívání nejlepšího českého auta roku 2016, Škody Superb. Firma se díky tomu zařadila mezi několik certifikovaných dodavatelů ze Sdružení automobilového průmyslu.

„Dodávky pro nejlepší auto roku vždy předpokládají precizní zpracování a skvělý design. Oboje se nám, myslím, při výrobě skel pro novou Škodu Superb podařilo,“uvedl generální ředitel AGC Automotive Czech Luděk Steklý.

Nejlepší auto roku v ČR vyhlašují již tradičně Klub motoristických novinářů a Klub motoristických publicistů ve spolupráci se Svazem dovozců automobilů a Sdružením automobilového průmyslu. Porota volila z celkem 30 nominovaných vozů. Mezi pěticí finalistů byli Ford Mustang, Opel Astra, Subaru Levorg, Škoda Superb a Volvo XC90. Vítězem se stala Škoda Superb, která obdržela prestižní titul Auto roku 2016 v České republice. 

Pro AGC Automotvive Czech jde o další ocenění z nedávné doby. Na konci loňského roku firma obhájila pozici jednoho z nejúspěšnějších českých exportérů. Firma obsadila 2. místo mezi českými podniky s největším nárůstem vývozu mezi roky 1993 až 2014.

AGC Automotive Czech v Chudeřicích je největším závodem na výrobu autoskel skupiny AGC a zaměstnává na 2700 lidí. Skupina AGC je největším světovým výrobcem plochého skla. Do tří let se chce dvojka na trhu stát největším výrobcem autoskel v Evropě.

Skupina AGC dodává automobilová skla pro všechny největší světové automobilky, jako jsou jednotlivé značky koncernů Volkswagen, Mercedes, BMW, Škoda, GM, FORD, Renault, Toyota, Peugeot, Citroën, Suzuki, Fiat a další.

AGC Automotive Czech a.s. je firma zaměřená na výrobu automobilových skel a přídavných dílů. Výrobní závod v Čechách je největším a jedním z nejkomplexnějších výrobních podniků AGC v Evropě. Za poslední dva roky AGC Automotive Czech a.s. vytvořil více než 950 pracovních míst a rozrostl se na dnešních 2.700 zaměstnanců. Jen produkce toho závodu „zasklí“ zhruba šestinu automobilů vyrobených v Evropě.  Růst společnosti je patrný i z počtu nových projektů – výrobků, které firma každoročně připravuje do sériové výroby. Počet nových projektů v průběhu 5 let narostl více než trojnásobně. V rámci těchto nových projektů je řada velmi zajímavých jako třeba střešní okna Wonderlite®, která jsou schopna automaticky regulovat světelný komfort ve vozu nebo projekt kompletního zasklení pro unikátní vozidlo určené výhradně pro tělesně postižené. Vozidlo s názvem ELBEE vyvinula a v současné době začala vyrábět moravská společnost ZLKL Loštice. S ohledem na to, komu jsou vozidla ELBEE určená se AGC Automotive Czech a.s. snažila, aby skla byla cenově dostupná.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3