INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

AutoaPřední automobilový dealer jednoznačně potvrdil svoji právoplatnou pozici mezi top 3 nejvýznamnějšími dealery automobilů v ČR. Za rok 2016 prodal celkem 14 069 nových a ojetých automobilů, což v porovnání s rokem 2015 představuje nárůst o téměř pětinu (18 %).

Za uplynulých 12 měsíců prodala dealerská síť Auto Palace v ČR celkem 11 243 nových a 2 826 ojetých automobilů, tedy o 18 % více než v roce 2015. V porovnání let 2016 a 2015 Auto Palace zvýšil prodej nových vozů o 16 % a ojetin o 26 %.Skupina Auto Palace rostla vloni dynamičtěji než automobilový trh v ČR celkově, jež z nedávno zveřejněných výsledků hlásí nárůst prodaných nových vozů o 12,5 %.

Největšího podílu prodaných nových vozů vloni dosahovaly ve skupině Auto Palace značky Ford, kterých se v dealerské síti prodalo 5 698 kusů. Druhou příčku obsadila Škoda s celkovým počtem 1 897 vozů následovaná značkou Hyundai s 1 782 automobily.

Ojetinám pak kraloval Hyundai se 653 prodanými vozy, následován Škodou (488 vozů) a Fordem (308 vozů).

Kvalita i cena

„Auto Palace je jednou z nejstarších společností prodávající automobily na světě a já jsem velice potěšen, že naše dealerství volí zákazníci za svého partnera čím dál tím častěji. Díky kvalitě poskytovaných služeb, rekonstrukci našich showroomů, zlepšování technického zázemí a agresivní cenovou politikou naší společnosti jsme za uplynulý rok opět obhájili pozici dealera č. 1 značek Ford, Mitsubishi a Mazda a zároveň Hyundai z jediné pobočky v pražských Butovicích,“ říká Ralph Howie, generální ředitel Auto Palace pro ČR a SR. „Náš loňský obrat velmi pravděpodobně překoná magickou hranici 5 mld. Kč, nicméně na finální výsledky skupiny za ČR i celou skupinu si ještě musíme počkat*,“ dodává R. Howie.

* Detailnější výsledky včetně celkového obratu firmy zveřejní společnost Auto Palace po ukončení finančního auditu v únoru 2017.

***

Auto Palace Group

Auto Palace Group je součástí nizozemské skupiny AutoBinck založené v roce 1907 v Haagu – jedné z nejstarších automobilových společností na světě. Je zároveň jedním z největších nizozemských investorů v ČR. Hodnota investic za dobu působení v ČR se odhaduje na 1,6 mld. Kč na Slovensku pak 19 mil. EUR. Skupina v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Nizozemí, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. V roce 2015 dosáhla skupina AutoBinck obratu přes 1 mld. EUR. V současnosti je rozdělena do 4 divizí: 1) Retail a distribuce vozidel, 2) Leasing a financování (Business Lease), 3) Distribuce náhradních dílů, 4) Smart mobility.

Skupina Auto Palace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991 jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi tři nejvýznamnější dealery na trhu. Za 25 let působení na českém a slovenském trhu skupina prodala 127 539 vozů. Svým zákazníkům nabízí ve svých třech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně, prodej automobilů celkem osmi značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo a Peugeot. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi.

Auto Palace nabízí širokou škálu služeb na každé pobočce. Pod jednou střechou zde zákazníci naleznou zázemí pro výběr a servis nových vozů, prodej a nákup ojetin (AutoPoint), servisní zázemí, karosárnu, prodej náhradních dílů a autopůjčovnu (RentPoint). Součástí všech prodejních center jsou autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Auto Palace je rovněž ekologicky velmi zodpovědná, proto podporuje prodej elektromobilů a vlastní i dvě nabíjecí stanice.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3