30. března 2017 byl v Praze slavnostně otevřen zcela nový showroom Kia postavený podle globálního designového konceptu automobilky Kia Red Cube. Vůbec první stylové dealerství Red Cube v Praze a třetí v České republice vybudovala společnost TUkas Auto Adámek spadající do skupiny TUkas. Již sedmé pražské dealerství Kia se nachází v atraktivní lokalitě Praha 4 Modřany.
Slavnostního otevření a oficiálního zahájení prodeje a servisu se za společnost KIA MOTORS CZECH zúčastnil prezident pan Jong Kook Lee a Manažer rozvoje dealerské sítě pan Roman Kalina. Za skupinu TUkas byl přítomen zakladatel a majitel pan Jiří Tůma a generální ředitel pan Petr Lehký. Moderátorem a tváří akce byl známý herec, tanečník a motoristický nadšenec Jan Révai.
„Jsme velice rádi, že hlavní město Praha má své první dealerství v konceptu Red Cube. Zákazníci se s tímto moderním designem Kia mohou setkat mimo jiné v Brně a také Jihlavě,“ říká Jong Kook Lee prezident, KIA MOTORS CZECH a dodává „Nový standard autosalonů Kia je zásadním přínosem v budování image automobilky v České republice, který tak navazuje na celosvětovou identitu značky. Do budoucna plánujeme otevření nových dealerství v tomto stylovém designu, neb naším přáním je, aby zákazníci vnímali výjimečnost a rozmanitost značky Kia v jejich domácím prostředí.“
„Jsme hrdí na to, že se nám podařilo rozšířit portfolio skupiny o tak renomovanou a kvalitní automobilovou značku, která má u nás stále větší oblibu,“ říká Jiří Tůma, jeden ze zakladatelů a majitelů skupiny TUkas. „Našim zákazníkům máme určitě co nabídnout a věřím, že se nám podaří nastavit nové standardy kvality poskytovaných služeb, ať už jde o náš rodinný přístup nebo silné zázemí skupiny.“
Nový autosalon značky Kia v TUkas Auto Adámek byl vybudován v rekordně krátké době
a náklady na jeho výstavbu dosáhly řádově desítek milionů korun. Unikátní není jen design, ale také systém vytápění a ochlazování. V autosalonu byla instalována unikátní technologie iClima skládající se z tepelného čerpadla vzduch – voda na plynový pohon v kombinaci s kapilární sítí, která vzájemnou interakcí umožňuje dosažení dosud unikátních úspor energie a udržování nadstandardní celoroční tepelné pohody a zdravého užívání. Nový autosalon je situován v Praze Modřanech v ulici Povodňová hned vedle tradičního autosalonu TUkas Auto Adámek, kde zůstává i nadále autorizovaný servis dalších značek.
Koncept Red Cube představuje vizuální zastřešení dlouhodobé designové strategie značky Kia a je dovršením změny její korporátní identity, která započala před více než 10 lety s příchodem Petera Schreyera na pozici šéfdesignéra automobilky Kia. Nové pojetí reprezentativních prodejních a servisních prostor vychází ze základních designových atributů automobilky. Výrazně červená korporátní barva značky Kia, je zastoupena ve všech základních prvcích nacházejících se v interiéru dealerství a jeho blízkém okolí.
(tz)