INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

aozuVlastnit automobil patří v dnešní době pro mnohé k základní výbavě a jinak tomu není ani u mladší generace. Letos si automobil pořídilo již o 33 % více studentů a mladých ve věku do 25 let ve srovnání se stejným obdobím roku 2012.

Nejrychleji roste zájem o SUV, kabriolety a kupé. Tomuto trendu napomáhá lepší dostupnost financování. Vyplývá to z analýzy největšího prodejce ojetých automobilů AAA AUTO, který situaci na trhu kontinuálně sleduje.

Dlouhodobě nejprodávanějším typem automobilu je stále hatchback a kombi, ale rapidně roste zájem o stylovější vozy. Od loňského roku narostl zájem o SUV u mladých o 41 %, v případě kabrioletů o 33 % a u kupé o 30 %. „Současná dobrá ekonomická situace nahrává mladé generaci, která díky lepší dostupnosti úvěrů nemusí s pořízením ideálního automobilu čekat tak dlouho, jako tomu bylo před pár lety. V AAA AUTO využívá financování velká část zákazníků právě ve věku do 25 let,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová.

Nejpopulárnějšími modely jsou Škoda Octavia a Fabia či Volkswagen Passat a Golf. Z SUV vede Kia Sorento, Volkswagen Tiguan a Hyundai Santa Fe. Nejoblíbenějším kupé je BMW 3. Největší procento mladých zákazníků v AAA AUTO tvoří muži, a to 70 %. 51 % volí dieselové automobily, 88 % manuální převodovku a 7 % náhon na všechna čtyři kola. Z barev vyhrává klasická šedá, dále černá nebo modrá. „Obzvláště mladí muži častěji vyhledávají automobily s vyšší výbavou a spolu s tím roste také částka, kterou jsou ochotni utratit za novější automobil. Jen za poslední rok stoupla průměrná cena automobilu prodaného zákazníkům do 25 let o 9 %, ve srovnání s rokem 2012 o téměř 28 %,“ doplnila Topolová.

TOP 10 nejprodávanějších modelů roku 2017 u zákazníků do 25 let:

 

Muži

Ženy

1

Škoda Octavia

Škoda Fabia

2

Škoda Fabia

Škoda Octavia

3

Volkswagen Passat

Volkswagen Golf

4

Volkswagen Golf

Volkswagen Passat

5

Ford Focus

Ford Focus

6

Škoda Superb

Volkswagen Polo

7

BMW 3

Peugeot 206

8

Ford Mondeo

Hyundai i30

9

Audi A4

Kia Ceed

10

Renault Megane

Opel Astra

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3