INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

aozuVlastnit automobil patří v dnešní době pro mnohé k základní výbavě a jinak tomu není ani u mladší generace. Letos si automobil pořídilo již o 33 % více studentů a mladých ve věku do 25 let ve srovnání se stejným obdobím roku 2012.

Nejrychleji roste zájem o SUV, kabriolety a kupé. Tomuto trendu napomáhá lepší dostupnost financování. Vyplývá to z analýzy největšího prodejce ojetých automobilů AAA AUTO, který situaci na trhu kontinuálně sleduje.

Dlouhodobě nejprodávanějším typem automobilu je stále hatchback a kombi, ale rapidně roste zájem o stylovější vozy. Od loňského roku narostl zájem o SUV u mladých o 41 %, v případě kabrioletů o 33 % a u kupé o 30 %. „Současná dobrá ekonomická situace nahrává mladé generaci, která díky lepší dostupnosti úvěrů nemusí s pořízením ideálního automobilu čekat tak dlouho, jako tomu bylo před pár lety. V AAA AUTO využívá financování velká část zákazníků právě ve věku do 25 let,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová.

Nejpopulárnějšími modely jsou Škoda Octavia a Fabia či Volkswagen Passat a Golf. Z SUV vede Kia Sorento, Volkswagen Tiguan a Hyundai Santa Fe. Nejoblíbenějším kupé je BMW 3. Největší procento mladých zákazníků v AAA AUTO tvoří muži, a to 70 %. 51 % volí dieselové automobily, 88 % manuální převodovku a 7 % náhon na všechna čtyři kola. Z barev vyhrává klasická šedá, dále černá nebo modrá. „Obzvláště mladí muži častěji vyhledávají automobily s vyšší výbavou a spolu s tím roste také částka, kterou jsou ochotni utratit za novější automobil. Jen za poslední rok stoupla průměrná cena automobilu prodaného zákazníkům do 25 let o 9 %, ve srovnání s rokem 2012 o téměř 28 %,“ doplnila Topolová.

TOP 10 nejprodávanějších modelů roku 2017 u zákazníků do 25 let:

 

Muži

Ženy

1

Škoda Octavia

Škoda Fabia

2

Škoda Fabia

Škoda Octavia

3

Volkswagen Passat

Volkswagen Golf

4

Volkswagen Golf

Volkswagen Passat

5

Ford Focus

Ford Focus

6

Škoda Superb

Volkswagen Polo

7

BMW 3

Peugeot 206

8

Ford Mondeo

Hyundai i30

9

Audi A4

Kia Ceed

10

Renault Megane

Opel Astra

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3