České zastoupení autopůjčovny Avis vyhrálo ocenění „Nejlepší česká autopůjčovna“ v prestižní anketě World Travel Awards. Spolu s Českou republikou byla společnost Avis zvolena jako „Nejlepší autopůjčovna“ v dalších 24 evropských zemích. Ocenění byla předána během slavnostního ceremoniálu v Aténách.
World Travel Awards jsou jedny z nejprestižnějších ocenění v oblasti cestovního ruchu. Ceny se již 25 let udělují společnostem s nejlepšími službami. Kategorie nejlepších autopůjčoven, v originále „Leading Car Rental Company“, byla vyhlášena podruhé v historii po loňské premiéře a o vítězi rozhodlo online hlasování jak expertů z oboru, tak zákazníků turistických služeb.
„V uplynulých 12 měsících jsme zavedli řadu inovativních řešení, abychom zajistili služby, které nabízí skutečně kvalitní zákaznickou zkušenost. Jsme proto potěšeni, že nás hlasující odborníci i široká veřejnost zvolili nejlepší českou autopůjčovnou," uvedl Wolfgang Huber, Country Manager společnosti Avis Česká republika. „Jedním z našich nejvýznamnějších zákaznických vylepšení je přidání připojených vozidel (tzv. Connected Car) do naší automobilové flotily. Technologie Connected Car poskytuje zákazníkům lepší osobní zážitek a současně zvyšuje efektivitu provozu a správu vozového parku. Lepší informace, dodávané automaticky a v reálném čase, eliminují nebo snižují řadu manuálních úkolů, což zefektivňuje pracovní sílu a přináší lépe udržované vozidlo. To ve finále vede k větší spokojenosti zákazníků,“ řekl Huber.
Další inovací implementovanou společností Avis Česká republika je Oznámení při příletu. Technologie umožňuje poslat zákazníkům textovou zprávu po jejich přistání na letiště s podrobnostmi o nejlepší trase do místa pronájmu k vyzvednutí svého auta. Také zajišťuje, že naši zaměstnanci jsou na zákazníky připraveni, a to i v případě zpoždění letu. Společnost Avis rovněž zavedla Systém správy údržby a poškození. Jedná se o aplikaci pro smartphony, která zaznamenává 360stupňové fotografie před a po pronájmu. Jakékoliv poškození vozidla se tak zaeviduje elektronicky, což šetří čas zákazníkům při vyzvednutí i vracení auta.
„Naši čeští zákazníci se stávají více a více mobilní, a do tohoto trendu jsme v Avis Česká republika zapojeni. Využíváme moderní digitální technologie pro poskytování kvalitní služby na vyžádání," dodal Huber.
(tz)