INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

RifterNový Peugeot Rifter si zachovává výrazný a reprezentativní vzhled nejnovějších modelů značky. Nabízí velmi inovativní tvar karoserie přesně odpovídající potřebám každodenního dobrodružství.

Peugeot Rifter v sobě zdařile snoubí výrazný, mohutný a přitom elegantní styl. Jeho duše dobrodruha se cítí dobře ve všech prostředích, od městské džungle po autentické přírodní scenérie.

Nový Peugeot Rifter s kabinou Peugeot i-Cockpit® je příslibem intenzivních zážitků z jízdy za všech okolností - zážitků v tomto segmentu vozů nevídaných.
Nový Peugeot Rifter je postavený na nové platformě, je odolný a vytrvalý, takže vyhoví i těm nejnáročnějším požadavkům. Vůz je k dispozici ve dvou délkách, vždy v pěti nebo sedmimístné verzi. Klade důraz na všestrannost, modularitu a praktičnost. Disponuje výkonnými motory a nejmodernější technickou výbavou.
Peugeot Rifter je spolehlivý a zábavný společník, s nímž můžete každý den prožít naplno. Je určen pro ty, kdo rádi zkoumají příležitosti, které přináší každodenní život.

„Peugeot inovuje, Peugeot překvapuje. Naším cílem je stát se nejlepším mainstreamovým výrobcem automobilů vysoké úrovně. S vozem Peugeot Rifter značka výrazně modernizuje svou nabídku a přichází s dokonalým spojením všestrannosti využití a radosti z řízení „by Peugeot“. Nový Peugeot Rifter nabízí výraznou osobnost a svou vizáží „elegantního dobrodruha“ vyjadřuje svou touhu po svobodě.“

Jean-Philippe Imparato, ředitel značky Peugeot

Radikální fastback

Peugeot 508Nový Peugeot 508 mění vše. Nová nízká a kompaktní karoserie, ostrý a svalnatý design exteriéru, pozoruhodný interiér s uspořádáním kabiny Peugeot i-Cockpit®… Nový Peugeot 508 je příslibem intenzivních zážitků. Díky svým příkladným jízdním vlastnostem, novým motorům a bohaté technologické výbavě představuje rovněž generační skok z hlediska kvality a stává se tak vlajkovou lodí posunu značky směrem k luxusnějším vozům.

„Nový Peugeot 508 je konečně zde! Po úspěchu našich posledních novinek a naší SUV ofenzívě, kterou zajistily modely Peugeot 2008, 3008 a 5008, jsme se při realizaci naší vize manažerského vozu Peugeot museli řídit stejným cílem: způsobit revoluci na trhu díky nabídce, která bude konkurenceschopná i s těmi nejlepšími značkami, a to v segmentu D hovoříme opravdu o nejlepších světových automobilkách. Peugeot 508 se více než kdy jindy prosazuje jako dokonalé ztělesnění našeho cíle, který jsme si stanovili již před několika lety: udělat ze značky Peugeot nejlepší značkou v rámci výrobců široké škály vozů vysoké kvality“

Jean-Philippe Imparato, ředitel značky Peugeot

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3