INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

RifterNový Peugeot Rifter si zachovává výrazný a reprezentativní vzhled nejnovějších modelů značky. Nabízí velmi inovativní tvar karoserie přesně odpovídající potřebám každodenního dobrodružství.

Peugeot Rifter v sobě zdařile snoubí výrazný, mohutný a přitom elegantní styl. Jeho duše dobrodruha se cítí dobře ve všech prostředích, od městské džungle po autentické přírodní scenérie.

Nový Peugeot Rifter s kabinou Peugeot i-Cockpit® je příslibem intenzivních zážitků z jízdy za všech okolností - zážitků v tomto segmentu vozů nevídaných.
Nový Peugeot Rifter je postavený na nové platformě, je odolný a vytrvalý, takže vyhoví i těm nejnáročnějším požadavkům. Vůz je k dispozici ve dvou délkách, vždy v pěti nebo sedmimístné verzi. Klade důraz na všestrannost, modularitu a praktičnost. Disponuje výkonnými motory a nejmodernější technickou výbavou.
Peugeot Rifter je spolehlivý a zábavný společník, s nímž můžete každý den prožít naplno. Je určen pro ty, kdo rádi zkoumají příležitosti, které přináší každodenní život.

„Peugeot inovuje, Peugeot překvapuje. Naším cílem je stát se nejlepším mainstreamovým výrobcem automobilů vysoké úrovně. S vozem Peugeot Rifter značka výrazně modernizuje svou nabídku a přichází s dokonalým spojením všestrannosti využití a radosti z řízení „by Peugeot“. Nový Peugeot Rifter nabízí výraznou osobnost a svou vizáží „elegantního dobrodruha“ vyjadřuje svou touhu po svobodě.“

Jean-Philippe Imparato, ředitel značky Peugeot

Radikální fastback

Peugeot 508Nový Peugeot 508 mění vše. Nová nízká a kompaktní karoserie, ostrý a svalnatý design exteriéru, pozoruhodný interiér s uspořádáním kabiny Peugeot i-Cockpit®… Nový Peugeot 508 je příslibem intenzivních zážitků. Díky svým příkladným jízdním vlastnostem, novým motorům a bohaté technologické výbavě představuje rovněž generační skok z hlediska kvality a stává se tak vlajkovou lodí posunu značky směrem k luxusnějším vozům.

„Nový Peugeot 508 je konečně zde! Po úspěchu našich posledních novinek a naší SUV ofenzívě, kterou zajistily modely Peugeot 2008, 3008 a 5008, jsme se při realizaci naší vize manažerského vozu Peugeot museli řídit stejným cílem: způsobit revoluci na trhu díky nabídce, která bude konkurenceschopná i s těmi nejlepšími značkami, a to v segmentu D hovoříme opravdu o nejlepších světových automobilkách. Peugeot 508 se více než kdy jindy prosazuje jako dokonalé ztělesnění našeho cíle, který jsme si stanovili již před několika lety: udělat ze značky Peugeot nejlepší značkou v rámci výrobců široké škály vozů vysoké kvality“

Jean-Philippe Imparato, ředitel značky Peugeot

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3