INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

125Hyundai je dlouhodobě nejdynamičtější automobilovou značkou v České republice nabízející špičkovou kvalitu vozů a služeb. Čeští zákazníci, kteří hledají za své peníze to nejlepší, volí často Hyundai a české modely Hyundai ix20, i30 a Tucson, které kralují českým silnicím.

Je pochopitelné, že na tomto úspěchu se podílejí a tento úspěch si právem vychutnávají také autorizovaní partneři Hyundai.

Prodeje autorizované sítě Hyundai se za posledních osm let zdvojnásobily, a jsou tak vzorem moderního designu a zákaznické vstřícnosti. V neposlední řadě se autorizovaná síť Hyundai může pochlubit záviděníhodnou prosperitou. Té dosahuje díky obchodní strategii s nedostižným propojením produktové síly a technologického náskoku vozů. V neposlední řadě je součástí úspěchu také optimalizované a vstřícné servisní zázemí. Ziskovost autorizovaných partnerů Hyundai se neustále zvyšuje a jenom za poslední rok vzrostla o 25 %. 

„Na dlouhodobý úspěch značky reagovala řada právnických subjektů, které se v rámci úspěšného rozvoje společnosti Hyundai Motor Czech nedávno nově začlenily do portfolia autorizovaných obchodních partnerů,“ sdělil Jan Pohorský, komunikační specialista Hyundai Motor Czech. Jde například o Auto Hyundai Uherské Hradiště s.r.o. či Hyundai ŠtěpánekAuto s.r.o. Zároveň se v blízké budoucnosti počítá s uvedením do provozu dalšího autorizovaného obchodního zastoupení v Jihomoravském kraji. Na českých silnicích jezdí v současné době více než 200 000 kvalitních vozů s průměrným stářím šesti let.
Dealerská zastoupení značky Hyundai jsou vzorem pro ostatní. Například opavský zástupce značky Hyundai si historicky udržuje výsledky tak stabilně, že patří mezi pouhé 0,2 % firem, které získaly prestižní ocenění Czech Stability Award s titulem „Nadstandardní obchodní partner pro trh“. „Přestože automobilový trh prochází těžším obdobím, není problém udržet dobré výsledky. Je zapotřebí věnovat se branži celým srdcem, jít příkladem, být přirozenou autoritou, a především mít dobré zaměstnance. To je alfa a omega úspěchu,“ uvedl Zbyněk Dušek, jednatel společnosti AutoCZECH s.r.o.
Hyundai, silný domácí výrobce, patří mezi nejhodnotnější značky na světě jako Microsoft, IBM či Pepsi a podle průzkumu Interbrand zastává 36. pozici. Hyundai zahrnuje přes dvacet dceřiných společností a přidružených organizací. Celosvětově provozuje 18 výrobních závodů a v ro-
ce 2017 prodala přes 4,5 milionu vozidel. Nejprodávanější modely (Tucson a modelová řada i30) jsou vyráběny v Nošovicích u Frýdku-Místku, ale výrobní závody společnost provozuje také v Koreji, Brazílii, Číně, Indii, Rusku, Turecku, USA.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3