INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

125Hyundai je dlouhodobě nejdynamičtější automobilovou značkou v České republice nabízející špičkovou kvalitu vozů a služeb. Čeští zákazníci, kteří hledají za své peníze to nejlepší, volí často Hyundai a české modely Hyundai ix20, i30 a Tucson, které kralují českým silnicím.

Je pochopitelné, že na tomto úspěchu se podílejí a tento úspěch si právem vychutnávají také autorizovaní partneři Hyundai.

Prodeje autorizované sítě Hyundai se za posledních osm let zdvojnásobily, a jsou tak vzorem moderního designu a zákaznické vstřícnosti. V neposlední řadě se autorizovaná síť Hyundai může pochlubit záviděníhodnou prosperitou. Té dosahuje díky obchodní strategii s nedostižným propojením produktové síly a technologického náskoku vozů. V neposlední řadě je součástí úspěchu také optimalizované a vstřícné servisní zázemí. Ziskovost autorizovaných partnerů Hyundai se neustále zvyšuje a jenom za poslední rok vzrostla o 25 %. 

„Na dlouhodobý úspěch značky reagovala řada právnických subjektů, které se v rámci úspěšného rozvoje společnosti Hyundai Motor Czech nedávno nově začlenily do portfolia autorizovaných obchodních partnerů,“ sdělil Jan Pohorský, komunikační specialista Hyundai Motor Czech. Jde například o Auto Hyundai Uherské Hradiště s.r.o. či Hyundai ŠtěpánekAuto s.r.o. Zároveň se v blízké budoucnosti počítá s uvedením do provozu dalšího autorizovaného obchodního zastoupení v Jihomoravském kraji. Na českých silnicích jezdí v současné době více než 200 000 kvalitních vozů s průměrným stářím šesti let.
Dealerská zastoupení značky Hyundai jsou vzorem pro ostatní. Například opavský zástupce značky Hyundai si historicky udržuje výsledky tak stabilně, že patří mezi pouhé 0,2 % firem, které získaly prestižní ocenění Czech Stability Award s titulem „Nadstandardní obchodní partner pro trh“. „Přestože automobilový trh prochází těžším obdobím, není problém udržet dobré výsledky. Je zapotřebí věnovat se branži celým srdcem, jít příkladem, být přirozenou autoritou, a především mít dobré zaměstnance. To je alfa a omega úspěchu,“ uvedl Zbyněk Dušek, jednatel společnosti AutoCZECH s.r.o.
Hyundai, silný domácí výrobce, patří mezi nejhodnotnější značky na světě jako Microsoft, IBM či Pepsi a podle průzkumu Interbrand zastává 36. pozici. Hyundai zahrnuje přes dvacet dceřiných společností a přidružených organizací. Celosvětově provozuje 18 výrobních závodů a v ro-
ce 2017 prodala přes 4,5 milionu vozidel. Nejprodávanější modely (Tucson a modelová řada i30) jsou vyráběny v Nošovicích u Frýdku-Místku, ale výrobní závody společnost provozuje také v Koreji, Brazílii, Číně, Indii, Rusku, Turecku, USA.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3