Hyundai je dlouhodobě nejdynamičtější automobilovou značkou v České republice nabízející špičkovou kvalitu vozů a služeb. Čeští zákazníci, kteří hledají za své peníze to nejlepší, volí často Hyundai a české modely Hyundai ix20, i30 a Tucson, které kralují českým silnicím.
Je pochopitelné, že na tomto úspěchu se podílejí a tento úspěch si právem vychutnávají také autorizovaní partneři Hyundai.
Prodeje autorizované sítě Hyundai se za posledních osm let zdvojnásobily, a jsou tak vzorem moderního designu a zákaznické vstřícnosti. V neposlední řadě se autorizovaná síť Hyundai může pochlubit záviděníhodnou prosperitou. Té dosahuje díky obchodní strategii s nedostižným propojením produktové síly a technologického náskoku vozů. V neposlední řadě je součástí úspěchu také optimalizované a vstřícné servisní zázemí. Ziskovost autorizovaných partnerů Hyundai se neustále zvyšuje a jenom za poslední rok vzrostla o 25 %.
„Na dlouhodobý úspěch značky reagovala řada právnických subjektů, které se v rámci úspěšného rozvoje společnosti Hyundai Motor Czech nedávno nově začlenily do portfolia autorizovaných obchodních partnerů,“ sdělil Jan Pohorský, komunikační specialista Hyundai Motor Czech. Jde například o Auto Hyundai Uherské Hradiště s.r.o. či Hyundai ŠtěpánekAuto s.r.o. Zároveň se v blízké budoucnosti počítá s uvedením do provozu dalšího autorizovaného obchodního zastoupení v Jihomoravském kraji. Na českých silnicích jezdí v současné době více než 200 000 kvalitních vozů s průměrným stářím šesti let.
Dealerská zastoupení značky Hyundai jsou vzorem pro ostatní. Například opavský zástupce značky Hyundai si historicky udržuje výsledky tak stabilně, že patří mezi pouhé 0,2 % firem, které získaly prestižní ocenění Czech Stability Award s titulem „Nadstandardní obchodní partner pro trh“. „Přestože automobilový trh prochází těžším obdobím, není problém udržet dobré výsledky. Je zapotřebí věnovat se branži celým srdcem, jít příkladem, být přirozenou autoritou, a především mít dobré zaměstnance. To je alfa a omega úspěchu,“ uvedl Zbyněk Dušek, jednatel společnosti AutoCZECH s.r.o.
Hyundai, silný domácí výrobce, patří mezi nejhodnotnější značky na světě jako Microsoft, IBM či Pepsi a podle průzkumu Interbrand zastává 36. pozici. Hyundai zahrnuje přes dvacet dceřiných společností a přidružených organizací. Celosvětově provozuje 18 výrobních závodů a v ro-
ce 2017 prodala přes 4,5 milionu vozidel. Nejprodávanější modely (Tucson a modelová řada i30) jsou vyráběny v Nošovicích u Frýdku-Místku, ale výrobní závody společnost provozuje také v Koreji, Brazílii, Číně, Indii, Rusku, Turecku, USA.
(tz)